coolguynl Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 ik mis het losse verkopen van garages. het is stom dat als je een garage gekocht hebt en er 2 hebt dat je er in moet wisselen en ze niet los kan verkopen. Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 (bewerkt) ik mis het losse verkopen van garages. het is stom dat als je een garage gekocht hebt en er 2 hebt dat je er in moet wisselen en ze niet los kan verkopen. Dat is je eigen fout, dan had je op voorhand goed moeten nadenken of je er 2 nodig zou hebben .Wat ik eigenlijk nog mis online zijn de special abilities, vooral het precisie/slow motion rijden van Franklin. Bewerkt: 7 september 2014 door Swede_Demon Reageren
coolguynl Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 ik mis het losse verkopen van garages. het is stom dat als je een garage gekocht hebt en er 2 hebt dat je er in moet wisselen en ze niet los kan verkopen. Dat is je eigen fout, dan had je op voorhand goed moeten nadenken of je er 2 nodig zou hebben .Wat ik eigenlijk nog mis online zijn de special abilities, vooral het precisie/slow motion rijden van Franklin. ik had er 2 gekocht omdat ik ze nodig had maar door een of andere bug in het spel zie ik op mijn beste mannetje miin health en armor meters niet meer. dus heb ik een 2de mannetje aangemaakt waarop ik verder ga spelen Reageren
iRico Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 ik mis het losse verkopen van garages. het is stom dat als je een garage gekocht hebt en er 2 hebt dat je er in moet wisselen en ze niet los kan verkopen. Dat is je eigen fout, dan had je op voorhand goed moeten nadenken of je er 2 nodig zou hebben .Wat ik eigenlijk nog mis online zijn de special abilities, vooral het precisie/slow motion rijden van Franklin. Idd, wat mij dan wel vet lijkt: Mensen die veel Illegal work hebben bij hun character dat die de slow rampage van Trevor krijgen, enzovoort! Reageren
TheJoker989898 Geplaatst: 22 september 2014 Rapport Geplaatst: 22 september 2014 militaire dingen zoals de hydra in SA en een 6 sterren wanted lvl met het leger achter je aan. of een yacht waarop je kan wonen. Reageren
Michael Geplaatst: 23 september 2014 Rapport Geplaatst: 23 september 2014 Een vlammenwerper om al die irritante spelers mee te vermoorden.. Reageren
iRico Geplaatst: 23 september 2014 Rapport Geplaatst: 23 september 2014 Apen,Oenen,Voetbal kleding,Derp face painting & Een missie waar je 100.000RP voor krijgt! En nieuwe auto's Reageren
FGras Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2014 (bewerkt) Werkende servers. Ik heb de event playlist dit weekend nooit uit kunnen spelen omdat ik of de andere er halverwege altijd werden uit gekicked. Voor de meest recente update werkte alles veel beter. Echter had t ook zo zijn voordelen. Ik had een special crate dropping net helemaal voor mij alleen, dus die t-shirt is binnen! En ik heb gelijk ook maar ff die bounty voor een dag trophy binnen gesleept. (alhoewel het bij mij 30 uur kostte ipv 24 uur (in game uren dan)) EDIT: Ik mis mijn musket rifle! Bewerkt: 2 november 2014 door FGras Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Personal lifes in plaats van team lives. Heb je nu 1 prutser in je team die 2 keer dood gaat, heb je gelijk geen team lives meer. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Ik mis leuke kleding vooral Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 in plaats van steeds een flatgebouw ook eens een mooie villa (Michael stijl) kunnen kopen waar je dan 2 wagens kan zetten in je garage en dan bv meerdere 10x garages los kopen. Maar dat je dan je mooie prive huisje hebt. Reageren
coolguynl Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 je kan losse huisjes kopen met 2 en 6 car garages. ze zijn wel klein maar je hebt een huisje. ik mis het rondlopen met 2 geweren tegelijk net als in GTA san andreas. lijkt me echt leuk om met 2 pistols of sawnoff shotguns te kunnen lopen Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Ik mis een echte sawn-off shotgun, die we nu hebben is gewoon een afgezaagde bullpup shotgun, die uit gta TLaD was veel wreder... Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Die kleine huisjes zijn niet zoals bij Michael waar je door de ramen kan kijken en in mooie stijl, enkel van die marginale krotten die binnenin overhoop liggen met rommel. Ik bedoelde echt zoals Michael of Franklin huis. Wat ik ook enorm mis is de vlammenwerper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.