Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 506
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

18

• GTA5VehicleFreak

18

• mert17

17

• FcUtreg4Life

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik mis een kofferbak bij je auto's.

Jup, ik ook. Op veel screenshots toch open kofferbakken gezien. Het zijn van die kleine dingetjes. Dingen zoals dat de laadbak van de Titan en van vrachtwagens niet open kan, kofferbakken die niet open kunnen, geen Pegasus vehicles kunnen pimpel. Kleine dingetjes die niet heel veel moeite kosten, ook niet heel spelbrekend zijn als ze missen, maar toch heel leuk zouden zijn

Bewerkt: door KoningJesper
Geplaatst:

Wat ik mis in GTAV online

Je kan beter vragen wat mis ik niet (Grapje)

Ik mis heel veel in GTAV online eigenlijk teveel om optenoemen

Waarom reageer je dan?

• 2 maanden later...
Geplaatst:

R* mocht wat mij betreft met de aanstaande update wel alle interieurs gaan ontgrendelen, gegarandeerd dat je ontzettend véél extra 'speelruimte'

erbij hebt én 't spelersaantal wéér wat groeit.

Het zou mooi zijn indien je ook huizen kon kopen zoals Michael en Franklin hun huis. Waar je binnenin ook echte mooie kamers hebt en door de vensters naar buiten kan kijken (niet als die interieur huizen van nu) maar zoals interieur appartement. En vooral het feit dat je villa's kunt kopen !!! Er staan er zoveeeel mooie villa's in die wijk, ook die mooie ranch om naar blaine county te gaan, met die paardenstallen enzo hogerop. Enorm mooie villa's met zwembad, maar steeds zijn het appartementen die allemaal op elkaar lijken die je kan kopen.

Bewerkt: door GTA_Online
  • 3 weken later...
Geplaatst:

-Heliplatformen op appartementen

-De mogelijkheid om Pegasus voertuigen te verkopen

-De mogelijkheid om een speler in je kofferbak te proppen :D

Geplaatst:

Is misschien al gezegd geweest, maar een "mute-all" knop zou het allemaal veel aangenamer maken....

Iets soortgelijks is er.

Je gaat naar je Interaction Menu, daar ga je naar Chat, die zet je op 'Nobody' en je hoort als het goed is de andere spelers in je lobby niet meer.

Je kan hem ook instellen dat je alleen je vrienden, vrienden + crewleden of crewleden kan horen.

Ja, en dan ga je racen (bijvoorbeeld) en hoor ja al dat nutteloze geschreeuw alsnog weer.

Daar zou ik ook graag een snelle mute voor hebben.

Bewerkt: door TrevorP

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...