Jump to content

Gta Ripper vs. Ymosky - Winnaar: Gta Ripper


Gta Ripper

Recommended Posts

Ik dacht, het is weer eens tijd voor een beetje leven binnen de battlescene!

Onderwerp: Films

Soort design: Signature

Size design:Max. 500x200

Render: Mag je zelf weten, je mag ook een stock gebruiken.

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: 25 oktober uiterlijk.

Opmerking: Veel succes gewenst!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

We zijn wel heel erg laat met inleveren volgens mij, ik had het idee om een signature te maken over Flikken Maastricht, met Eva van Dongen. Daar heb ik mee zitten proberen, maar kreeg het iedere keer toch niet voor elkaar om echt niets naar mijn eigen zin te maken. Toen is het blijven liggen en heb er niet meer aan gedacht! :$ Nu heb ik eigenlijk niet echt de tijd meer om er nog veel aandacht verder aan te besteden, dus ik post maar gewoon wat ik had toen ik aan het proberen was! :)

11sf82a.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ymosky heeft Flikken Maastricht? :) Keek ik vroeger veel naar.

>>> Door Gta Ripper: Probeer on-topic te blijven alsjeblieft, dit is een topic om te stemmen! <<<

Ymosky gaat het worden hoor :7

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat nou weer voor argumentatie. :7

Beide signatures hebben wel iets. Die van Ymosky geeft me dat typische Nederlandse nachtgevoel, in die van Gta Ripper gebeurt vooral een heleboel. Joey, van jou heb ik veel beter werk gezien. Het is zeker geen slechte signature, maar ik mis een beetje samenhang en het contrast is iets te veel van het goede. Die van Ymosky is technisch minder hoogstaand, maar hij krijgt toch mijn stem, vanwege het toepasselijke popout-effect en het gevoel dat de sig bij me oproept.

Link to comment
Delen op andere websites

MAastricht mooie stad, leuke actrice. Enja, ook een leuke acteur, maar die andere heeft 2 leuke punten dus daar kies ik voor....

Even serieus tho, ik kies voor de van GTA-Ripper, aangezien daar voor mijn gevoel wat meer vaardigheid in zit. Dat hij beter kan neem ik niet meer in dit oordeel.

Link to comment
Delen op andere websites

Gta Ripper.

Maar ik had eigenlijk wel willen zien waar de signature van Ymosky heen was gegaan met wat meer tijd (of een herinnering), want ik hou wel van de sfeer die er in te zien is, het is gewoon jammer dat het zo rauw en onafgewerkt is. Gta Rippers' sig is simpelweg completer en krijgt daarom mijn stem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat Gta Ripper veel beter kan, ik moet eerlijk bekennen dat het niet mijn smaak is. Ik vind die van Ymosky -zoals Phoeny al zegt- nog wel rauw maar ik moet zeggen dat ik de stijl leuk vind, de render zou ik zelf iets scherper maken, dat maakt voor mij het popout-effect net iets mooier.

Mijn stem is voor: @Ymosky ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Joey.

Dat het niet zijn beste werk is, ok. Je kunt jezelf moeilijk elke keer opnieuw overtreffen. Desalniettemin vind ik het een geslaagde signature. De tegenoverstaade kleuren (oranje en blauw) zijn mooi verwerkt en gaan feilloos samen met het personage. Het enige dat ik zou kunnen opmerken is de leegte aan de linkerkant en de net iets te onduidelijke tekst.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, vergeten om te stemmen. Sorry jongens! :N

Gta Ripper's zijn signature heeft een wat, ja. Uitstraling die me tintelt. De signature van Ymosky is ook erg mooi, alleen vind ik het haar wat vreemd, maar dat zal wel aan mij liggen. Mijn stem gaat dus naar Gta Ripper.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...