Jump to content

Gta Ripper vs. Ymosky - Winnaar: Gta Ripper


Gta Ripper

Recommended Posts

Als ik heel eerlijk ben vind ik er gen van beiden echt uitspringen. Ymosky's kwaliteiten ken ik niet echt, maar ik weet van GTA Ripper dat die eigenlijk wel iets beter kan. Het linkergedeelte van zijn signature vind ik ook iets te leeg en de tekst is moeilijk leesbaar. Qua effecten vind ik het wel weer erg indrukwekkend, vooral ook het gezicht van de man.

Bij die van Ymosky zie ik wat kleuren eruit springen, maar voor de rest vind ik hem eerlijk gezegd niet zo bijzonder.

Mijn stem gaat naar GTA Ripper.

Link to comment
Delen op andere websites

Stemmen verlengt tot en met 7 november.

7 november ligt achter ons, maar aangezien de battle nog niet gesloten is, ga ik stiekem toch stemmen. Of het van invloed is op de stemming weet ik niet, dat zien we later wel.

Mijn stem gaat naar Gta Ripper. Waar ik bij Ymosky over val is het feit dat, omdat er links en rechts van het hoofd verschillende afbeeldingen zijn gebruikt, het er wat rommelig uitziet in mijn ogen. Was er één geheel gebruikt, maar wel met verschillende effecten aan weerszijden van het hoofd, dan had dat zeker mijn stem gehad. Een gemiste kans in mijn optiek. En hoewel ik dus geen fan ben van signatures waarin een persoon centraal staat, is de signature van Gta Ripper wel af, en daarom mijn stem naar hem.

Link to comment
Delen op andere websites

De stembus was inderdaad al gesloten, maar volgens mij geeft dat helemaal niet hoor :) dan heb ik dus m'n eerste battle op het forum verloren! :puh:

Was er één geheel gebruikt, maar wel met verschillende effecten aan weerszijden van het hoofd, dan had dat zeker mijn stem gehad.

Ik heb hier eigenlijk toch best een beetje om moeten lachen. Het is namelijk gewoon 1 plaatje die ik gebruikt heb :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, heel serieus! Het is 1 afbeelding. Misschien ook doordat in het originele plaatje ook al best veel verschil zit tussen de linker en rechter helft. Maar dat doet er niet heel veel toe, ergens heb ik gewoon iets fout gedaan :D

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, ik ben dit topic uit het oog verloren, mijn excuses daarvoor. In ieder geval was de stembus open tot 7 november en dus tellen alle stemmen tot die datum mee. Op het moment dat Gta Ripper de battle verlengde stond het 4-4 en na de twee geldige stemmen van Extreem en Bassieboy35 voor de gfx-mod is de einduitslag 6-4 in het voordeel van Gta Ripper. Hij wint dus deze battle en krijgt +1 punt erbij op de Graphics Ranking, welke ik z.s.m. zal updaten. Voor Ymosky heeft dit verlies geen gevolgen, aangezien hij nog niet in de ranking staat. Succes de volgende keer, beiden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...