michelIII Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ik wint een getunde jester het mooist met die gele lak met een soort tribal erop en spoiler enz. zie hier jester >>> als die het niet doet sorry niet zo maar getuned he!!!!
Hanneswasco Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 De Infernus, de beste! HIj rijd super snel, trekt geweldig op, en is prachtig! De cheetah is ook wel in orde
Dare Devil Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 De Bullet vind ik de mooiste & beste sportwagen in San Andreas, daarna komt de Rancher, een hele stevige auto en de Rancher is makkelijk te vinden.
Multi-gunner Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 1)cheetah=>vlamt goed, en rijdt goed en slipt niet in de bochten. 2)fire truck=>beukwagen 3)buffalo =>houdt lekker de grond als je er mee vlamt. 4)ngr=>ideaal om tussen kleine straten te vlammen. 5)taxi=>gepimpt en met jump-functie , beter kan ie niet zijn reserveplaats : monster=>power wagen, rijdt over alles en iedereen.
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 1. Jester 2. Turismo 3. Cheetah
Clowntje_93 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Mijn favoriete is nu de Banshee. Maar de Bullet vind ik ook nog heel goed!
kevin software Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 doe mji dat vlieg vaar rij outo maar (: die heb ik zelf gemaakt
Golden Nugget Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 cheetah omdat hij fijn rijd en snel gaat
dukeboy Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 tellen mods anders deze of niet dan deze >>> Door Bling: Mods tellen inderdaad niet, omdat dit geen originele auto's uit San Andreas zijn. En bovendien, bij de meeste automods wordt gewoon de handling van een origineel voertuig uit San Andreas gebruikt. Dus, een automod kan enkel de uitstraling wat verfijnen. Maar goed, daar wordt in dit topic niet naar gevraagd. <<<
Squidward Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Jester, snel en mooi. Even een tripje naar Wheel Arch Angels en hij zieer machtig te gek uit
revealed Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik vind zelf de Sanchez de gaafste (al is dit een motor en geen auto ) omdat het een fijne besturing heeft
Recommended Posts