Jump to content

fijnste auto in SA


Juju

Recommended Posts

  • Reacties 302
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    17

  • .Sharingan

    4

  • ZOrange

    4

  • Bassie_94

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 maanden later...

Sultan en Flash zíjn de beste auto's, feit, want:

1 het is verschrikkelijk knap als je met deze auto's in een slip raakt

2 uitstekende drift kwaliteiten

3 aardige topsnelheid

4 kunnen tegen wat stootjes

5 vast nog wel meer

uiterlijk valt over te twisten, i kvind ze zeker niet lelijk. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik hatchback fan ben en ook van de Subaru Impreza WRX hou, daar lijkt de Sultan wel ietwat op

MAAR als ik een Turismo, Infernus, of -als ik in de mood ben- een Bullit zie rijden, stap ik wel uit mn Sultan

Ik hou erg van snelheid, en met die auto's kan je je rijkwaliteiten goed testen boven de 200 km/u

Bewerkt: door KrimpenDrummer
Link to comment
Delen op andere websites

Sultan en Flash zíjn de beste auto's, feit, want:

1 het is verschrikkelijk knap als je met deze auto's in een slip raakt

2 uitstekende drift kwaliteiten

3 aardige topsnelheid

4 kunnen tegen wat stootjes

5 vast nog wel meer

uiterlijk valt over te twisten, i kvind ze zeker niet lelijk. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik hatchback fan ben en ook van de Subaru Impreza WRX hou, daar lijkt de Sultan wel ietwat op

MAAR als ik een Turismo, Infernus, of -als ik in de mood ben- een Bullit zie rijden, stap ik wel uit mn Sultan

Ik hou erg van snelheid, en met die auto's kan je je rijkwaliteiten goed testen boven de 200 km/u

zeker 100 % met je eens prachtauto's , en je kan ze lekker pimpen 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Sultan en Flash zíjn de beste auto's, feit, want:

1 het is verschrikkelijk knap als je met deze auto's in een slip raakt

2 uitstekende drift kwaliteiten

3 aardige topsnelheid

4 kunnen tegen wat stootjes

5 vast nog wel meer

Maar de Turismo en de Bullet gaan veel en veel sneller dan die twee... Ze zijn ook behoorlijk slipbestendig (wel iets minder dan de Sultan en Flash volgens mij) en bovendien zijn ze van zichzelf al zo gepimpt dat ze geen extra toevoegingen meer nodig hebben. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Sultan en Flash zíjn de beste auto's, feit, want:

1 het is verschrikkelijk knap als je met deze auto's in een slip raakt

2 uitstekende drift kwaliteiten

3 aardige topsnelheid

4 kunnen tegen wat stootjes

5 vast nog wel meer

Maar de Turismo en de Bullet gaan veel en veel sneller dan die twee... Ze zijn ook behoorlijk slipbestendig (wel iets minder dan de Sultan en Flash volgens mij) en bovendien zijn ze van zichzelf al zo gepimpt dat ze geen extra toevoegingen meer nodig hebben. :dans:

Zo kan je ook kijken , maar ikzelf kijk niet zo naar de snelheid , mij is de wegligging , mooiheid belangrijk maar bij de Sultan en Flash is snelheid ook een ding wat ze zeker wel kunnen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Sultan en Flash zíjn de beste auto's, feit, want:

1 het is verschrikkelijk knap als je met deze auto's in een slip raakt

2 uitstekende drift kwaliteiten

3 aardige topsnelheid

4 kunnen tegen wat stootjes

5 vast nog wel meer

Maar de Turismo en de Bullet gaan veel en veel sneller dan die twee... Ze zijn ook behoorlijk slipbestendig (wel iets minder dan de Sultan en Flash volgens mij) en bovendien zijn ze van zichzelf al zo gepimpt dat ze geen extra toevoegingen meer nodig hebben. :dans:

Dat is inderdaad waar, maar met de echt snelle auto's kan je toch in een lelijke slip raken als je wilt driften met open gas... zonde van je auto. het lekkere van de Sultan en Flash is dat je gewoon de hele tijd plankgas kan rijden, ook in de bochten, ze slippen toch niet. Maar het is zeker waar dat er veel snellere auto's in het spel zijn, toch zijn die 2 ook niet langzaam.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het volkomen eens met Krimpendunner en Groot-Duimpje,Ik vind gewoon dat je een auto van goede kwaliteit moet aanzien tot 1 van de beste auto's in GTA Sanandreas.Daarnaast gaat de Banshee of de turismo snel in de slip op de snelweg en word het een aanrijding en is je auto kapot.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

De Sultan is simpelweg mijn lievelingsauto.

Ziet er van zichzelf erg mooi uit.

Ziet er gepimpt nog mooier uit.

Is een echte streetracer.

Je kan er goed mee driften.

Gaat best snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...