Groot-Duimpje Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 mijn lievelingsauto is de Flash hij rijdt erg lekker en kan hem goed pimpen en hij gaat ook nog is snel! verder vind ik de slamvan ook heel goed! je kan ook weer heerlijk pimpen en hij rijdt super! verder nog wel meerdere zoals de Cheetah ook super en kan hem ook nog wel goed pimpen voor een raceauto doende... zozo ..
De Huib Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik vind de bullet echt een super auto, dat geluid...... hmmm
Biocount Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 de rancher is me lievelings auto rijd errig lekker en snelheid is voldoende aangezien ik het op me laptop speel en als ie teveel moet verwerken begint het teschokken lastig bij sommige missies maar wel lollig (op de pc reed ik vooral in snelle auto's)
thepegasus Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 greenwood hij heeft veel grip en hij kan leker snel
lil gta gamer Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Bandito & bullet super die auto's prima snelheid en offroad greetzz
Big Playahh Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 op die flat de caddy lkkr stunten gwwn om te racen de hotring racer
Donald F. Duck Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) De Bullet want die motor gaat als een trein, de Sanchez voor offroad te crossen, de Hotring Racer om lekker eens te racen en de Greenwood om lekker eens met mijn homies rond te rijden. Bewerkt: 27 april 2007 door Donald F. Duck
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Alpha , omdat die snel rijdt. Maar ook omdat die wel een goede wegligging heeft. En hij is mooi
Visser23 Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Hotring racer, Rijd lekker snel en slipt goed vooral is deze auto goed tegen 6 sterren politie (de code)
GTA_XP Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 De goede wagens die ik vind zijn: Flash, goed bestuurbaar, soepel. Sabre, goed op offroad. Honda Accord Tuning, ontzettend snel en erg soepel. Sultan, goed offroad zoals in de woestijn. Maar ik rij niet zo vaak, de laatste alleen met de NRG 500.
dukeboy Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 tellen mods anders deze of niet dan deze >>> Door Bling: Mods tellen inderdaad niet, omdat dit geen originele auto's uit San Andreas zijn. En bovendien, bij de meeste automods wordt gewoon de handling van een origineel voertuig uit San Andreas gebruikt. Dus, een automod kan enkel de uitstraling wat verfijnen. Maar goed, daar wordt in dit topic niet naar gevraagd. <<< die general lee ( buffallo) was al een favo voor de mod maar geef mij maar een lekkere v8 sound
Suburban Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 - Buffalo, hoge snelheid en perfect op offroad - Alpha, hoge snelheid en hij rijd gewoon lekker - Bullet, echt zo'n racegevoel - Turismo, beter racegevoel - Picador, gewoon goede wegligging en hij remt ook snel mijn lijstje
GTA Monster Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 De 'Turismo', goede wegliging, en ik ben fan van 'Farrari' !
Wecked Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Bullet voor mij!! Is echt een fijne auto!!! Hij gaat snel en heeft een goeie wegligging!! Greetz Wecked!! Bewerkt: 28 april 2007 door Wecked
Jopper47 Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 De Merit, omdat hij lekker rijd en ik vind de vorm mooi! Van J.v
Recommended Posts