Gtaboy107 Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Eigenlijk vind ik alles wel fijn, behalve de packer en de andere trucks. Die zijn heel erg goed voor stuntfilmpjes, maar voor de rest helemaal niet. Ik hou wel van snelle cars, of een Bandito. Maar mij maakt het niet uit, als hij maar goed, snel of prettig in de bochten gaat.
ChzN. Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Mijn fijnste auto is gewoon de cheetah, omdat hij snel is..fijn stuurt en op een ferrari lijkt..dus een mooi uiterlijk heeft! Ciao chzN
Eazy Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Mijn lievelings auto is de patriot omdat het op 'n hummer lijkt (jammer dat ie niet kan dansen). Ook vind ik een hotdog auto en een pizzaboy (scooter) leuk.
~Lance Vance Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 De Comet... Enige mooie cabrio in de hele game.
PrI3sT Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 ik vind sultan de coolste omdat hij een goeie wegligging heeft en je hem goed kan tunen
Sk3l Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Hm dit wordt een lange lijst :$ Bullit, Turismo, Kart, Flash, Club, Bandito, Elegy, Uranus, Jester, Sultan, Super GT en dan nog de HotKnife. Nu alleen nog ff een reden verzinnen. Sommigen zijn gewoon grappig om in te rijden zoals de Hotknife de kart en de Bandito . En de rest gewoon omdat ze super rijden!
JeGe Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Bandito & Turismo. Bandito: extreem snel en goede wegligging én prachtig geluid. Turismo: ik denk de snelste auto uit het spel en goed te besturen
Racingfreak Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 1. Infernus (die rijd zo lekker en is zo snel!) 2. Comet (heeft zo'n goede wegligging) Verder de Cheetah en de Banshee.
gta_sa_gamer Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Cheetah mooie auto en zeer goede grip op de weg
CarlChavez Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Voor mij is het de Bullet. Ik vind het een vette bak omdat je hem super kunt rijden, tenzij je goed met de handrem/nitro overweg kunt. Hij drift verder lekker en ziet er goed uit. Op de tweede plaats komt voor mij de Infernus, omdat het de snelste auto uit het spel is. Bewerkt: 3 mei 2007 door CarlChavez
PIERRO P Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik blijf nog altijd bij de Phoenix. Is niet het snelst maar de wegligging en grip compenseren dat weer
michaelfivez Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Combine Harvester, zalige wagen. Is zo enorm dat ie 3 stroken in beslag neemt. Als ie over mensen rijd komen er stukjes lichaam vanachter uit . Heeft ook heel veel trekkracht; kan heel makkelijk ene stijle berg op. Is alleen niet zo snel en is heel snel stuk.
PIERRO P Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Is alleen niet zo snel en is heel snel stuk. Snel stuk?? In de missie Body Harvest kreeg ik wel 35 sniperkogels tegen me aan en nog steeds was dat ding niet kapot. Vreemd. Mischien is die ene in body harvest kogelbestendig of extra sterk
Recommended Posts