Jump to content

fijnste auto in SA


Juju

Recommended Posts

Eigenlijk vind ik alles wel fijn, behalve de packer en de andere trucks. Die zijn heel erg goed voor stuntfilmpjes, maar voor de rest helemaal niet. Ik hou wel van snelle cars, of een Bandito. Maar mij maakt het niet uit, als hij maar goed, snel of prettig in de bochten gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 302
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    17

  • .Sharingan

    4

  • ZOrange

    4

  • Bassie_94

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hm dit wordt een lange lijst :$

Bullit, Turismo, Kart, Flash, Club, Bandito, Elegy, Uranus, Jester, Sultan, Super GT en dan nog de HotKnife. Nu alleen nog ff een reden verzinnen. Sommigen zijn gewoon grappig om in te rijden zoals de Hotknife de kart en de Bandito :puh:. En de rest gewoon omdat ze super rijden! :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij is het de Bullet.

Ik vind het een vette bak omdat je hem super kunt rijden, tenzij je goed met de handrem/nitro overweg kunt. Hij drift verder lekker en ziet er goed uit.

Op de tweede plaats komt voor mij de Infernus, omdat het de snelste auto uit het spel is.

Bewerkt: door CarlChavez
Link to comment
Delen op andere websites

Combine Harvester, zalige wagen. Is zo enorm dat ie 3 stroken in beslag neemt. Als ie over mensen rijd komen er stukjes lichaam vanachter uit :puh:. Heeft ook heel veel trekkracht; kan heel makkelijk ene stijle berg op. Is alleen niet zo snel en is heel snel stuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Is alleen niet zo snel en is heel snel stuk.

Snel stuk??

In de missie Body Harvest kreeg ik wel 35 sniperkogels tegen me aan en nog steeds was dat ding niet kapot.

Vreemd. Mischien is die ene in body harvest kogelbestendig of extra sterk

:?:?:?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...