raf87 Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 weet er iemand een helicopter te vinden in het stadgedeelte? en is er ook een huis met een helipad beschikbaar ergens? heb die nog niet gevonden.. gr. raf Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 Bij het helipad dat je kan kopen in SP spawnen ze nog wel eens. Verder spawnt er een Frogger in Paleto Bay achter het politiebureau en een Cargobob op Sandy Shores Airfield. Opslagplaatsen voor lucht- of watervoertuigen zijn er vooralsnog niet. Reageren
raf87 Geplaatst: 11 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 Bij het helipad dat je kan kopen in SP spawnen ze nog wel eens. Verder spawnt er een Frogger in Paleto Bay achter het politiebureau en een Cargobob op Sandy Shores Airfield. Opslagplaatsen voor lucht- of watervoertuigen zijn er vooralsnog niet. ok thx, wel jammer hoop dat die er nog in komen lijkt me wel vet je eigen helipad in gtao Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2013 Op het vliegveld staan ook.heli's Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Maar hoe kom je op het vliegveld want die poort gaat niet meer open Reageren
Kloep Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Als je voor die poorten, en vlak voor het gebouw naar rechts gaat bij aankomst van het vliegveld, is er een plek waar slechts een slagboom is. Daar kun je dan dus wel naar binnen. Reageren
--Simon-- Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Je kunt natuurlijk ook de stuntjump nemen bij de linker ingang. Dan pak je meteen die erbij Reageren
Dyaroon Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 Ik bel altijd Merryweather, bestel een helicopter pick-up (1000$) en schiet dan die gast door zijn hoofd. Scheelt me een hoop zoek werk. Reageren
Redwhite Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 (bewerkt) ik weet er nog 3: 1 ergens links in los santos op een politiebureau staat een politiehelicopter. Politiebureau zit rechtsonder een voetgangersweg die me doet denken aan een dna-string (is wel heel vaag allemaal, ik zal straks een het adres zoeken), het is het politiebureau aan de S. rockford drive. paar dakjes en ladders op en je hebt er een. 2 Bij het bureau van de NOOSE kun je een verrekte lange ladder op waardoor je bij een gewapende! buzzard komt. 3 helemaal onderin los santos op het zuidelijkste puntje van de haven zonder spoor staat een heli op een militaire? haven. Het is die haven waar je een koffertje steelt terwijl de neef van Wade in elkaar geslagen wordt Bewerkt: 15 oktober 2013 door Redwhite Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 die buzzard en politie helikopter kan nog leuk worden, dat wist ik niet. thanks Ben er al wel door neergeknalt. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Als je geluk hebt staat er op het vliegveld ook een cargobob Reageren
Redwhite Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 / Als je geluk hebt staat er op het vliegveld ook een cargobob / staat die er pas vanaf een bepaald level?, een van mijn vrienden zei dit. Ook staat hij er bij hem wel (25) en bij mij (18) niet Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Op Sandy Shores Airfield heb ik 'm al een paar keer zien staan in ieder geval. Het al dan niet spawnen is misschien wel tijdsgebonden. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Het spawnen van bepaalde voertuigen is inderdaad gebonden aan je level. Een exact overzicht heb ik niet. Reageren
Techhuis Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Bij trevor staat gewoon zo een leger chanook kan je gewoon pakken....... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.