Jump to content

helicopter


raf87

Recommended Posts

Bij het helipad dat je kan kopen in SP spawnen ze nog wel eens. Verder spawnt er een Frogger in Paleto Bay achter het politiebureau en een Cargobob op Sandy Shores Airfield. Opslagplaatsen voor lucht- of watervoertuigen zijn er vooralsnog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het helipad dat je kan kopen in SP spawnen ze nog wel eens. Verder spawnt er een Frogger in Paleto Bay achter het politiebureau en een Cargobob op Sandy Shores Airfield. Opslagplaatsen voor lucht- of watervoertuigen zijn er vooralsnog niet.

ok thx, wel jammer hoop dat die er nog in komen lijkt me wel vet je eigen helipad in gtao

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet er nog 3: 1 ergens links in los santos op een politiebureau staat een politiehelicopter. Politiebureau zit rechtsonder een voetgangersweg die me doet denken aan een dna-string (is wel heel vaag allemaal, ik zal straks een het adres zoeken), het is het politiebureau aan de S. rockford drive. paar dakjes en ladders op en je hebt er een.

2 Bij het bureau van de NOOSE kun je een verrekte lange ladder op waardoor je bij een gewapende! buzzard komt.

3 helemaal onderin los santos op het zuidelijkste puntje van de haven zonder spoor staat een heli op een militaire? haven. Het is die haven waar je een koffertje steelt terwijl de neef van Wade in elkaar geslagen wordt

Bewerkt: door Redwhite
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...