Jump to content

Stranger & Freak probleem


Source

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Ik heb de storyline al completed maar de strangers en freaks missies nog niet, er komt geen 1 vraagteken ofzo meer op de map maar toch heeft Franklin tijdens het shiften een 1tje bij zijn naam, hoe kan dit?? En waarom komen er geen nieuwe missies meer?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn een aantal strangers en freaks missies die na de missie nog gedaan moeten worden. Zo heb je bijvoorbeeld bij Franklin het zoeken van de drugs in een bepaalde cirkel (van Barry). Weet je zeker dat je al die "na-missies" al gedaan hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

Die met die drugs cirkels wel, die zij, duidelijk te vinden op de map, die Andere weet ik niet daar heb ik volgens mij mee gewacht, welke zij, dit precies? (er is er 1 met een makelaar geloof ik maar naar welke sit moet je dan gaan?) misschien is er een guide over die missies??

Link to comment
Delen op andere websites

Die met die drugs cirkels wel, die zij, duidelijk te vinden op de map, die Andere weet ik niet daar heb ik volgens mij mee gewacht, welke zij, dit precies? (er is er 1 met een makelaar geloof ik maar naar welke sit moet je dan gaan?) misschien is er een guide over die missies??

doe deze en er komen nieuwe.

Link to comment
Delen op andere websites

Medeforummer gecieerd uit 'n ander topic, http://www.gtaforum.nl/topic/128602-strangers-freak-missions-1720-waar-zijn-de-andere-3/, maar ik denk dat dit het antwoord is dat je zoekt.

De Dreyfuss missie krijg je wanneer je alle Letter Scraps hebt verzameld.

De Epsilon missie start je door naar de Epsilon Program website bent gegaan en jezelf hebt ingeschreven voor het programma (volgens mij doe je dit door wat vragen op de website te beantwoorden). Deze missie kan alleen gestart worden met Michael.

De laatste missie van Dom start wanneer je aan alle Basejumps hebt deelgenomen.

The Last One krijg je alleen wanneer je de 100% hebt bereikt en deze missie kan alleen gespeeld worden met Franklin.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...