Jump to content

Vervolg The Future of Vice [klein project]


Big-Bear

Recommended Posts

Ik ben blij dat jullie mij zo'n goede tips geven :Y , ik ben nu momenteel bezig met het afronden van de hoeken, maar wat kan ik nog meer doen om het eiland mooier te maken, helaas moet ik nog wel een manier vinden om een mooie overloop te maken van zand en gras, want ik heb namelijk niet genoeg polys

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bigG

    55

  • Big-Bear

    29

  • Tim

    21

  • Blastov

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb sinds vandaag weer het moddelen opgepakt (vanwege school een lange stop) en met dank aan inspiratie gebrek.

euromast4wq.jpg

eurmastecht9is.jpg

(ik heb deze screens ertussen geplaatst, vandaar de rare zinnen)

Heb ik een klein piep gebouwtje gemaakt waar ik helemaal niet tevreden over ben (wordt nog getextured):

tubtoren5vt.jpg

De stomme inspiratiebron: (hij is uitgeknipt uit een plaatje dus hij is niet zo groot)

post-121-1128425613.jpg

Bewerkt: door marty
Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik vind het eiland heel mooi t wort vast vet stoer (ga hem zeker downloaden als die klaar is) en dat is ook mijn vraag wanneer denken jullie ongeveer dat die klaar is??

ja sory van dat typen maar k heb dislectie dus kan ik dat niet zo goet heb nu met word verbetert :'D :'D

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik vint het ijland heel mooi t wort vast vet stoer (ga hem seker downloden als die klaar is) en dat is ook mijn vraag waneer denken julie ongeveer dat die klaar is??

Kees: praat gewoon ABN, veel mensen begrijpen je msn taal niet, dit staat ook aangegeven in de regels

wil je er voortaan aan denken :'D

Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik vint het ijland heel mooi t wort vast vet stoer (ga hem seker downloden als die klaar is) en dat is ook mijn vraag waneer denken julie ongeveer dat die klaar is??

Kees: praat gewoon ABN, veel mensen begrijpen je msn taal niet, dit staat ook aangegeven in de regels

wil je er voortaan aan denken :'D

hij heeft dislectie daar kan hij ook niks aan doen en hij zegt het ook nog een keer..

Marty je gebouw lijkt meer op een Dildo met rimpels :puh:

ik lig hier echt dubbel gewoon hahaha

maar het eiland begint er al wel een beetje goed uit te zien..

Link to comment
Delen op andere websites

marty je gebouw lijkt meer op een Dildo met rimpels :puh:

LOL, ik maak er wel een sexshop naast :schater:

Maar hij is nu voor een klein deel getextured en dan ziet het er al beter uit.

@kees1991, een [TC] (total conversation mod) duurt heel lang, kijk maar naar GTI, ze zijn op (uit mijn hoofd) 28 maart dit jaar begonnen en ze zijn nu op ongeveer 20%.

Meer info volgt.

Link to comment
Delen op andere websites

sexshop kun je re dan ook in?

Ik zij het eerder als geintje, maar ik kan wel wat proberen, maar op het moment ben ik met een tijdelijke kleine mod bezig, om van tommy vercetti een sticky figger te maken (of wat dan ook)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...