Jump to content

Vervolg The Future of Vice [klein project]


Big-Bear

Recommended Posts

ik heb vice city toch ook niet op mun komputer

Nee maar om de textures aan te passen moet hij iets openen wat in de map van VC staat en om te moddelen heb je VC niet nodig (mappen wel).

edit: ik ben op dit moment bezig met een treinstation.

k96oy.jpg

Bewerkt: door marty
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bigG

    55

  • Big-Bear

    29

  • Tim

    21

  • Blastov

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi, ik wil weer meedoen met jullie, ik heb al wat plannen, maar een mededeling: Ik vind sommige gebouwen er niet echt futurischtisch uitzien, maar ze zijn wel mooi,

Ik kan nu nog geen gebouw maken, ik heb veel ideeen, maar ik moet wel weten wat voor een idee jullie hebben voor de stad, dus bijvoorbeeld, of je nouw een heel futuristische stad wil maken, met vliegende gebouwen, en zwevende wegen, of meer gewoon futuristische gebouwen, en wegen op de grond

Tim,

p.s. Marty zal ik misschien jouw msn mogen hebben via pb? alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat gewoon de wegen op de grond blijven en dat we wat meer bij het heden blijven maar dat is ook meer in de toekomst vergeleken met de tijd dat vice city zich afspeeld maar daar kan ik niet zoveel over zeggen.

treinstation4nw.jpg

Mischien is het een leuk idee om om het wat toekomstiger te maken om vanuit de binnenkant het dak doorzichtig te maken?

Ik maak er ook nog een mooie ingang bij.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik heb een trap gemaakt in skechup. mare vc op pc mag ik niemeer instaleren maar ik had nog een trial over van skechup in ik heb wat gemaakt als julie het willen geef ik het ik kan ook nog andere dingen maken ik kan ze alleen niet in vice zeten

hier hoe het eruit ziet

trap5uv.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

voor degene die ook mee willen doen, maar geen ideeen hebben geef ik hier een tip:

zoek op GOOGLE naar plaatjes van de stad Dubai, daar vind je echt futuristische gebouwen, neem eens een kijkje

Tim,

Dat heb ik eens geprobeerd, zo fantastisch vind ik dat niet.. :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Owke Tim, leuk dat je weer mee doet, srry mensen dat ik een tijd geen replys hebt gegeven, maar was op vakantie en t was leuk

Maar ik wil niet al te veel sketchup modelers, maar meer 3ds max 7 modeller, ikzelf kan het nog nie so goed, en k ben besig met mappen maar stuit op wat probz

en marty je doet ut goed, ik raad je aab om de tuts van mappen te gaan leren, want dat zou wel handig zijn.

Tim, kweenie of je wil maar jij mag leider worden, omdat jij het idee had verzonnen, en jij weet meer als mij dus, wat je wil

Link to comment
Delen op andere websites

en marty je doet ut goed, ik raad je aab om de tuts van mappen te gaan leren, want dat zou wel handig zijn.

Zoals ik al zij het ik een probleempje met moomapper en ik heb het al aan wat modder gevraagt maar die hebben niet gereageerd dus tot nu toe kan ik niet mappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zij het ik een probleempje met moomapper en ik heb het al aan wat modder gevraagt maar die hebben niet gereageerd dus tot nu toe kan ik niet mappen.

Vertel mij het prob dan op MSN, misschien kan ik je helpen, je hebt het mij nog nie verteld

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...