bigG Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 kleine tut. Dankje, ik ga het een keer uit proberen. http://img214.imageshack.us/img214/6200/toren29ru.jpg hij is nu af en er zitten geen bugs ed in. en zijn nog 2 kanten met de kleuren groen en blauw maar bluaw is helemaal kaal zodat er een beetje ruimte is om er een ander gebouw tegenaan te plaatsen of een weg langs te laten gaan. We zoeken nog leden + ideeën!!! Reageren
little_gangstar Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 jow ik wil ook wel us wat maken voor jullie ik weet niet wat voor soort huizen je wilt maken. ik kan sketchup. kan ze er niet in zette want heb geen gta vice meer op mun komputer Reageren
bigG Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 kan ze er niet in zette want heb geen gta vice meer op mun komputer Dat hoeft ook niet. Kun je ons wat screens van insketchup gebouwtjes laten zien? Reageren
little_gangstar Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) hier is de vernieuwing marty Bewerkt: 29 juli 2005 door little_gangstar Reageren
bigG Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Ziet er goed uit maar je moet opletten voor overbodige lijnen. Kun je van het model van de eerste screen een screen maken vanaf de linker kant zodat ik de andere kant van de schutting ook zie? Op het moment is Big Bear op vakantie en ik weet niet waarneer hij terug komt dus ik weet niet of hij jouw goed genoeg vind maar ik iig wel. Bewerkt: 29 juli 2005 door marty Reageren
little_gangstar Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) ik heb toch gezegt dat ik nog niet klaar ben ik heb nog niet alles nagelopen enzo dat ding op dat dak is mislukt maar het was de eerste keer dat ik iets maakte het moest een dakraam worde want ik wou het presies mun huis maken zoals ik al heb gezegt en dat hebben wij ook. Bewerkt: 29 juli 2005 door little_gangstar Reageren
bigG Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Ok. Je bent aangenomen. Maar dan moet je regelmatig wel wat laten zien. Bewerkt: 11 augustus 2005 door marty Reageren
little_gangstar Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 maar kan ik dan al iets maken:question: want nu is het toch niet van dat super weer. of moet je persee toestemming hebbe van big bear Reageren
bigG Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Je mag natuurlijk altijd verder gaan en als je wilt ook alvast toekomts gebouwtjes maken maar het is niet zeker of het er ook in komt dan omdat Big Bear op vakantie is maar je kan gewoon verder gaan en het dan hier posten . Reageren
little_gangstar Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 en hoe moeten die toekomst gebouwen er uit zien Reageren
bigG Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 (bewerkt) en hoe moeten die toekomst gebouwen er uit zien Gebruik gewoon wat inprovisatie en probeer gewoon wat. Ik weet het ook niet zo goed en daarom kunnen mensen hier ideeën plaatsen en ook hebben we nog leden nodig! edit: tip, lees de donald duck of suske en wiske voor ideeën! Bewerkt: 30 juli 2005 door marty Reageren
little_gangstar Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 (bewerkt) owkey zou vanmiddag nog wel wat proberen. edit/ ik zou er zo eens in kijke Bewerkt: 30 juli 2005 door little_gangstar Reageren
Timos Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Misschien kan ik me wel aanmelden. Ik kan texturen veranderen en GXT dingen aanpassen. Reageren
bigG Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 (bewerkt) Misschien kan ik me wel aanmelden.Ik kan texturen veranderen en GXT dingen aanpassen. Texturing hebben we inderdaad ook nodig. Als het aan mij ligt ben je aangenomen maar ik weet het dus niet zeker omdat ik het nog met Big Bear moet overleggen. Voeg me A.U.B. even toe aan msn want dat is wat makkelijker contact houden. (willen de andere leden elkaar ook met msn toevoegen?) edit: het gaat niet door omdat hij vice city (het spel waarover het gaat) niet heeft op de PC. Bewerkt: 30 juli 2005 door marty Reageren
little_gangstar Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 ik heb vice city toch ook niet op mun komputer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.