Jump to content

Vervolg The Future of Vice [klein project]

Recommended Posts

Geplaatst:
Tja, ik wil wat screens in ingame willen laten zien, maar het eiland moet gemaakt worden

Maar we kunnen toch de dingen op bijv het strand zetten en wat screens laten zien en op het eind overzetten naar het eiland?

Ik zat ook al een kavel lijst te denken, maar asl we nog maar 4 leden hebben

We hebben 5 leden:

Tim

Big Bear

marty

Blaster

little_gangstar

Tim, op MSN, en ik geloof dat het ook in de eerste post staat, weet het niet zeker.

Maar wij 2 zijn er ook nog en ik vind het een goed systeem :klap:

Al een object in VC gekregen ?, ja toch ?

Nop, maar gister was ik er bijna maar toen deed mijn muis raar dus moest ik stoppen, het kan wel dat er nu al iets in staat maar dat ga ik zo kijken.

• Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• bigG

55

• Big-Bear

29

• Tim

21

• Blastov

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Al een object in VC gekregen ?, ja toch ?

Nop, maar gister was ik er bijna maar toen deed mijn muis raar dus moest ik stoppen, het kan wel dat er nu al iets in staat maar dat ga ik zo kijken.

Dan zal ik maar snel gaan oefenen als ik jou was ;), en je sketchup gebouwen snel test ;)

-------

P.S ik wil het "begin" van jullie eiland wel maken,

Aangezien jullie eiland bestaat uit 4 punten die hetzelfde zijn, heb ik dat in 1 morgen wel gefixt.

Wat vinden jullie ervan ?

Bradley H.

Bewerkt: door Bradley H.
Geplaatst:
P.S ik wil het "begin" van jullie eiland wel maken,

Dit moet je met Tim overleggen want hij heeft me een half uur geleden verteld dat hij zodra hij terug is van vakantie hij gaat beginnen maar ik vind het goed.

Marty, ik en tim hebben samen, met met bradley op MSN, gesproken, en hij gaat het maken, Tim vond he goed, en ff over die little-gangster, dei maak ik nog geen lid hoor

En owja, zou deze topic mogen worden gesloten, zodat de mensen in het nieuwe topic kunnen kijkek, daar zal de screens worden released

Bewerkt: door Big Bear

jo ik kan best wel goet met moo mapper oferweg. ik kan best wel mooie gebouwen maken weet nu ff niet hoe ik daar een platje van kan laaten sien. das wel balen miskien wil iemand dat ff vertelen dan kan k wat laaten sien ik heb 3ds max 7 ook dus... en ik wil heeeeeel graag mee doen

:'D :Y

gaat dese mod nog wel door omdat er nu ook nog een niewe gemaakt wort???? :?:?

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:
Marty, ik en tim hebben samen met met bradley op MSN, gesproken

Ik heb niet met bradley gesproken hoor, maar ik vind het ook goed.

Deze moet open blijven voor de leden om screens te showen.

Geplaatst:

Marty, ik en tim vinden dat we geen sketchupers aannemen, dus jij Marty bent de enige sketchuper, en gan nou leren met 3ds max 7 werken, het is super simpel, gewoon een beetje boxes, en planes plaatsen!

Mensen, je kan aanmelden, in he [WIP] Future of Vice, Bradley H is zo vriendelijk geweest, om het eiland voor ons te maken, in het nieuwe topic, moet je je aanmelden, en daar kan je de screens verwachten, en al het andere wat nodig is, om het op rolletjes te draaien

Dus geen sketchup modellers meer

Geplaatst:

We nemen GEEN sketchup modellers aan, omdat we geen zin in bugs hebben, de enige is marty maar die gaat leren met 3ds max te werken

Geplaatst:

Er zitten veel overbodige lijnen in, overigens @Big Bear, omdat jij het bent ga ik proberen te werken met 3ds max 7 maar ik beloof je niks.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...