Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Eigenlijk in hert hele object, je moet alleen lijnen gebruiken die en vlak maken, dus niet lijntjes voor een raam, maar sketchup bevat altijd bugs dus, daarom nemen we geen sketchup modellers aan Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik wil ook helpen, ik kan het best texturen en ik kan een beetje modellen, ik heb 3DS Max en Sketchup, maar ik heb geen idee hoe je models in-game krijg Reageren
bigG Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Laat eens wat screens zien. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Laat eens wat screens zien. in Sketchup of 3ds max?? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 3ds, we nemen geen sketchupers aan, kan jij ook textures zelf maken misschien ICK? kan je dus een 3d creatie zien Reageren
bigG Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Zo goed Big Bear ? Wat bedoel je hiermee? Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 3ds, we nemen geen sketchupers aan, kan jij ook textures zelf maken misschien ICK?kan je dus een 3d creatie zien Vergeet modellen met 3ds maar, ik kan er geen hout van, wel een beetje met sketchup maar niet met 3ds Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ICK, niet snel opgeven, kan jij texturen? een beetje textures en billboards voo ons maken?Zou je dat willen, doen, Mensen meld je nou aan in de andere topic!! genaamd: [WIP] Future of vice! Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ICK, niet snel opgeven, kan jij texturen? een beetje textures en billboards voo ons maken?Zou je dat willen, doen,Mensen meld je nou aan in de andere topic!! genaamd: [WIP] Future of vice! Ik wil wel texturen, beter dan modelen Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 owke kzet je bij de lijst in het andere topic als texturen Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 En wanneer moet ik iets gaan maken? Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 En wanneer moet ik iets gaan maken? Je kan altijd bijv. reclame voor zelfverzonnen bedrijven maken of je kan een logo voor ons maken, dat hebben we namelijk ook nog nodig. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 we hebben, een logo nodig, je kan als ons eiland gemapt, de kaart netjes maken, want het eiland krijgt andere vorm Je kan ook proberen wat textures maken, die handig zijn bij het texturen Reageren
bigG Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Nieuwe screens!!! Dit zijn mijn eerste 3ds max7 dingen dus kraak me niet te hard af Hier komt een checkpoint race op: Big Bear en ik hebben vanochtend ''vergaderd'' en we hebben een goed en leuk idee: Er komt een (klein) eiland die ik zo ga maken bij, hij gaat de brug maken btw, hij is nu zelf met een stunt circuit bezig en die komt samen met mijn race circuit op dat eiland/half in het water, ook ga ik nog een derde race baan maken maar die is rond zodat je daar extra snel kan gaan. Hier komt ook een checkpoint race op! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.