Michael Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Ik ben erover aan het nadenken om een collectie te sparen met alle GTA spelletjes, hoeveel kost zoiets? Ik heb momenteel in bezit: GTA V. GTA IV. GTA EFLC. GTA San Andreas. GTA Vice City. GTA III. Heb dit topic even gemaakt omdat ik toch wist dat hij waarschijnlijk zou worden gesloten, en dan doen ik het liever zelf even snel :$ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 (bewerkt) Kan je mischien rondzoeken op Bol.com, frs.nl enzo.. Eigenlijk kan ik je dit gewoon afraden. Het is natuurlijk leuk in het begin, maar uiteindelijk kan je er niks mee tenzij je een PSP, een Gameboy, een PS1/PS2 koopt enzo. Dan gaat het er gewoon liggen en da's gewoon stom Zit zelf met een FIFA-collectie en ik wil er ook liefst van af.. Bewerkt: 14 oktober 2013 door TekaLoca Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 CW: +- 15 euro VCS: +- 7 euro LCS: +- 7 euro Advance: is vrij zeldzaam, voor een originele versie met hoesje heb je al gauw 50 euro nodig. Dat was het goedkoopste wat ik vond, paar maand geleden. II: kon je gratis downloaden,+- 10 euro I: kon je gratis downloaden, +- 10 euro London 61: was gratis, kon je gratis downloaden. Rond de 15 euro? London 69: wordt lastig om hem nog te krijgen, denk ook rond de 15 euro Ik denk dat je wel 150 euro opzij mag leggen Reageren
Woody268 Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 http://www.rockstargames.com/classics/ Gta 1 en 2 kan je gratis en legaal krijgen op R* site. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 http://www.smartgamer.nl/product.php?productid=18195 -Chinatown 20,- http://www.bol.com/nl/p/grand-theft-auto-vice-city-stories/1004004005997537/?Referrer=ADVNLBES0020121004004005997537 -VCS 21,- http://www.nedgame.nl/playstation-2/grand-theft-auto-liberty-city-stories/3896033500/?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default1 -LCS 15,- http://www.gamergames.nl/index4.asp?productnr2=666620935&source=be - I 8,- Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 http://www.rockstargames.com/classics/ Gta 1 en 2 kan je gratis en legaal krijgen op R* site. Ik denk dat de topicstarter gewoon alles op disc wilt hebben en met originele doosjes enzo. Althans, zo moest ik mijn FIFA's toch hebben. Het is anders gewoon niet hetzelfde Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 http://www.rockstargames.com/classics/ Gta 1 en 2 kan je gratis en legaal krijgen op R* site. Ik denk dat de topicstarter gewoon alles op disc wilt hebben en met originele doosjes enzo. Althans, zo moest ik mijn FIFA's toch hebben. Het is anders gewoon niet hetzelfde Ja dat wilt hij. Ik bood hem ook de inhoud van mijn I en II cd's aan, maar hij wou ze op CD. Reageren
Dotz Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 (bewerkt) http://www.rockstargames.com/classics/ Gta 1 en 2 kan je gratis en legaal krijgen op R* site. Ik denk dat de topicstarter gewoon alles op disc wilt hebben en met originele doosjes enzo. Althans, zo moest ik mijn FIFA's toch hebben. Het is anders gewoon niet hetzelfde Ja dat wilt hij. Ik bood hem ook de inhoud van mijn I en II cd's aan, maar hij wou ze op CD. Dan heb ik slecht nieuws voor hem. Als er al een dergelijke disc bestaat dan zal een betaversie van GTAA op een schijfje waarschijnlijk niet te bemachtigen of heel duur zijn Voor GTA London ga je ook veel geld moeten lappen ! Je zou wat moeten completer zijn; op welke platformen wil je je GTA's? CW: +- 15 euro VCS: +- 7 euro LCS: +- 7 euro Advance: is vrij zeldzaam, voor een originele versie met hoesje heb je al gauw 50 euro nodig. Dat was het goedkoopste wat ik vond, paar maand geleden. II: kon je gratis downloaden,+- 10 euro I: kon je gratis downloaden, +- 10 euro London 61: was gratis, kon je gratis downloaden. Rond de 15 euro? London 69: wordt lastig om hem nog te krijgen, denk ook rond de 15 euro Ik denk dat je wel 150 euro opzij mag leggen Je wekt de indruk geen verstand van de prijzen te hebben en maar wat in het wilde weg te gokken.. London '61 is namelijk nog steeds gratis en bovendien nooit anders dan gratis en digitaal uitgebracht. Kan je mischien rondzoeken op Bol.com, frs.nl enzo.. Eigenlijk kan ik je dit gewoon afraden. Het is natuurlijk leuk in het begin, maar uiteindelijk kan je er niks mee tenzij je een PSP, een Gameboy, een PS1/PS2 koopt enzo. Dan gaat het er gewoon liggen en da's gewoon stom Zit zelf met een FIFA-collectie en ik wil er ook liefst van af.. Veel mensen vinden het gewoon leuk om zulke dingen te bezitten, er af en toe naar te kijken, ermee te pronken en wellicht nog eens te spelen.. Men noemt dergelijke fanatici ook wel ''verzamelaars'' ! Overigens is een FIFA-collectie niet te vergelijken met een GTA-collectie. GTA-games dalen niet zo snel en zo diep in waarde als FIFA-games, bovendien komen FIFA-games veel vaker uit, etc. Bewerkt: 14 oktober 2013 door Dotz Reageren
Michael Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 (bewerkt) http://www.rockstargames.com/classics/ Gta 1 en 2 kan je gratis en legaal krijgen op R* site. Ik denk dat de topicstarter gewoon alles op disc wilt hebben en met originele doosjes enzo. Althans, zo moest ik mijn FIFA's toch hebben. Het is anders gewoon niet hetzelfde Ja dat wilt hij. Ik bood hem ook de inhoud van mijn I en II cd's aan, maar hij wou ze op CD. Dan heb ik slecht nieuws voor hem. Als er al een dergelijke disc bestaat dan zal een betaversie van GTAA op een schijfje waarschijnlijk niet te bemachtigen of heel duur zijn Voor GTA London ga je ook veel geld moeten lappen ! Je zou wat moeten completer zijn; op welke platformen wil je je GTA's? CW: +- 15 euro VCS: +- 7 euro LCS: +- 7 euro Advance: is vrij zeldzaam, voor een originele versie met hoesje heb je al gauw 50 euro nodig. Dat was het goedkoopste wat ik vond, paar maand geleden. II: kon je gratis downloaden,+- 10 euro I: kon je gratis downloaden, +- 10 euro London 61: was gratis, kon je gratis downloaden. Rond de 15 euro? London 69: wordt lastig om hem nog te krijgen, denk ook rond de 15 euro Ik denk dat je wel 150 euro opzij mag leggen Je wekt de indruk geen verstand van de prijzen te hebben en maar wat in het wilde weg te gokken.. London '61 is namelijk nog steeds gratis en bovendien nooit anders dan gratis en digitaal uitgebracht. Kan je mischien rondzoeken op Bol.com, frs.nl enzo.. Eigenlijk kan ik je dit gewoon afraden. Het is natuurlijk leuk in het begin, maar uiteindelijk kan je er niks mee tenzij je een PSP, een Gameboy, een PS1/PS2 koopt enzo. Dan gaat het er gewoon liggen en da's gewoon stom Zit zelf met een FIFA-collectie en ik wil er ook liefst van af.. Veel mensen vinden het gewoon leuk om zulke dingen te bezitten, er af en toe naar te kijken, ermee te pronken en wellicht nog eens te spelen.. Men noemt dergelijke fanatici ook wel ''verzamelaars'' ! Overigens is een FIFA-collectie niet te vergelijken met een GTA-collectie. GTA-games dalen niet zo snel en zo diep in waarde als FIFA-games, bovendien komen FIFA-games veel vaker uit, etc. Het liefst PlayStation.. Ik heb zelf hier een PlayStation 2 staan, en ik heb gelezen dat je ook via de PlayStation 2 de PS1 spelletjes kan spelen. Maar met de games bijvoorbeeld op PSP, tsja. Ze moeten er wel bij. Ik heb helaas geen PSP, nor the Gameboy Advance.. Ik heb ook wat op Ebay gesnuffeld, maar daar is het ook niet helemaal duur met de GTA's.. Zouden jullie me het daar afraden? Gebruik zelf nooit Ebay dus voor mij is heb best wel lastig Bewerkt: 15 oktober 2013 door Extreem Reageren
Venzio Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 (bewerkt) Het liefst PlayStation.. Ik heb zelf hier een PlayStation 2 staan, en ik heb gelezen dat je ook via de PlayStation 2 de PS1 spelletjes kan spelen. Maar met de games bijvoorbeeld op PSP, tsja. Ze moeten er wel bij. Ik heb helaas geen PSP, nor the Gameboy Advance.. Ik heb ook wat op Ebay gesnuffeld, maar daar is het ook niet helemaal duur met de GTA's.. Zouden jullie me het daar afraden? Gebruik zelf nooit Ebay dus voor mij is heb best wel lastig EBay is gewoon veilig mits je iemand gebruikt met een hoge en goede feedback, dan ben je er vaak van verzekerd dat het een goed product is en het veilig bij je thuis aankomt. Lees altijd de beschrijving goed, misschien staat er wel iets in van "alleen hoesje, geen spel". lange quote eruit gehaald Bewerkt: 15 oktober 2013 door Venzio Reageren
Dotz Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 (bewerkt) De enige GTA die op de PSP maar niet op de PS2 is uitgekomen is Chinatown Wars, de Stories zijn naar de PS2 geport. Wellicht dat je dit interessant vindt, die heb ik ook gekocht! Helaas had mijn verkoper me voorgelogen en is mijn editie in zeer slechte staat.. edit: Houd er overigens rekening mee dat je geen PS1-data op een PS2-memory card kan zetten! Je hebt dus ook een PS1-memory card nodig! Die zijn gelukkig erg goedkoop! Wellicht dat je er eens naar zou kunnen kijken een PS1 te kopen, die dingen zijn werkelijk spotgoedkoop! Bewerkt: 15 oktober 2013 door Dotz Reageren
Michael Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 De enige GTA die op de PSP maar niet op de PS2 is uitgekomen is Chinatown Wars, de Stories zijn naar de PS2 geport. Wellicht dat je dit interessant vindt, die heb ik ook gekocht! Helaas had mijn verkoper me voorgelogen en is mijn editie in zeer slechte staat.. Ik heb zelf een Nintendo DSi XL, ik heb toen Chinatown Wars ook gekregen, maar helaas is de game verdwenen.. Hmm, is inderdaad wel interessant. Was het deze verkoper die je had voorgelogen? Reageren
Dotz Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 Houd er trouwens rekening mee dat je geen PS1-data op een PS2-memory card kan zetten! Je hebt dus ook een PS1-memory card nodig! Die zijn gelukkig erg goedkoop! Wellicht dat je er eens naar zou kunnen kijken een PS1 te kopen, die dingen zijn werkelijk spotgoedkoop! Reageren
Michael Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 (bewerkt) Oh, dat wist ik nog niet. Bedankt voor het zeggen! We hebben zelf ooit een PlayStation 1 gehad, hopelijk hebben we nog ergens een Memory Card daarvoor liggen Nope, die is ooit doodgegaan helaas.. Bewerkt: 15 oktober 2013 door Extreem Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 CW: +- 15 euro VCS: +- 7 euro LCS: +- 7 euro Advance: is vrij zeldzaam, voor een originele versie met hoesje heb je al gauw 50 euro nodig. Dat was het goedkoopste wat ik vond, paar maand geleden. II: kon je gratis downloaden,+- 10 euro I: kon je gratis downloaden, +- 10 euro London 61: was gratis, kon je gratis downloaden. Rond de 15 euro? London 69: wordt lastig om hem nog te krijgen, denk ook rond de 15 euro Ik denk dat je wel 150 euro opzij mag leggen Je wekt de indruk geen verstand van de prijzen te hebben en maar wat in het wilde weg te gokken.. London '61 is namelijk nog steeds gratis en bovendien nooit anders dan gratis en digitaal uitgebracht. Ik heb ergens in april wat rondgezocht op internet, zat met hetzelfde idee als Extreem, en toen kwam ik een bundel tegen van GTA I + London 69/61. Die stond te koop voor 15 euro, ik vergis me denk ik, zal wel alleen GTA I + London '69 geweest zijn, '61 is inderdaad gratis en digitaal uitgebracht. Met die 15 euro had ik het dus over die bundel, was ik vergeten er bij te zetten VCS en LCS kun je trouwens op marktplaats ook voor 3 euro krijgen, in gewoon goede kwaliteit. En I en II kun je ook veel goedkoper krijgen, maar vaak zit er dan een beschadiging aan de hoes of de cd... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.