Jump to content

[GTA Collectie] Hoeveel zou zoiets kosten?


Michael

Recommended Posts

Wellicht dat je dit interessant vindt, die heb ik ook gekocht! Helaas had mijn verkoper me voorgelogen en is mijn editie in zeer slechte staat..

Bedankt voor de link. Ik heb wel interesse. Heb de betreffende verkoper een mail gestuurd met de vraag van foto's van de CD's. Als deze in orde zijn, zal ik ze wel hier plaatsen. Misschien gaan we wel Auction Kings e la GTAForum houden! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht dat je dit interessant vindt, die heb ik ook gekocht! Helaas had mijn verkoper me voorgelogen en is mijn editie in zeer slechte staat..

Bedankt voor de link. Ik heb wel interesse. Heb de betreffende verkoper een mail gestuurd met de vraag van foto's van de CD's. Als deze in orde zijn, zal ik ze wel hier plaatsen. Misschien gaan we wel Auction Kings e la GTAForum houden! :7

Houd er rekening dat de editie minder waard is als hij incompleet is. Zo bevatte de editie naast de discs en het kartonnen hoesje ook drie handleidingen, plattegronden van Liberty City, Vice City, San Andreas, London, Anywhere City en een R*-sticker.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat het is met verzamelingen, eenmaal ze compleet zijn, kan je er alleen maar eens naar kijken. Maximaal op fappen, maar na een paar minuten is de fun er dan ook af natuurlijk.

Een dergelijke verzameling raakt niet gauw compleet, uitbreiden is vrijwel altijd mogelijk.. Verzamelaars putten bovendien meer plezier uit het verzamelen van items dan het bezitten ervan. Overigens vindt ik het wel altijd leuk om te zien hoe jij jouw mening als een feit probeert te brengen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een GTA Collectie hebben, simpel weg genoeg dat ik bijna mijn hele jeugd sinds dat ik GTA III in mijn handen kreeg, meteen er verslaafd aan raakte. En dan ook met name vaak GTA III en Vice City. Nu is dat wel wat minder geworden met de komst van Grand Theft Auto V, maar dan wil ik ook niet in het super moderne Los Santos zitten, maar misschien ook wel eens in London, of in Anywhere City? Het is maar een klein voorbeeld, maar het lijkt me degelijk echt geweldig om een collectie hiervan te hebben :D

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...