Jump to content
Joriz

GTA: Online is gewoon dikke lol!


Tussen de mensen in freeroam die elkaar enkel maar afschieten om zo'n Dunce hoedje te scoren zijn er gelukkig ook nog mensen die hebben uitgevonden dat je in (een afgesloten sessie) GTA: Online ook gewoon heel veel lol kan hebben. Dit filmpje doet me dan ook meteen denken aan het vele geklooi en de uren lol die ik heb gehad met het spelen van Multi Theft Auto. Kortom Los Santos moeten we gewoon zien als één grote speeltuin met allemaal stuntobjecten. Veel kijkplezier! smile3.gif

Mocht je nog hulp nodig hebben met GTA Online check dan ons eigen Nederlandse GTA Online forum. Ben je nog opzoek naar een leuke Nederlandse crew om samen met GTA: Online te spelen kan je ook een kijkje nemen in ons Crews & Clans forum.

Bron video:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik begin me nu toch echt af te vragen wat voor soort mensen er onder noob worden gezet.

In mijn mening is dat nog altijd een nieuwe speler die het spel nog niet onder de knie heeft namelijk... (tenminste zo is dat ooit begonnen toch)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...