Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2013 Ik heb één keer de money glitch gedaan, en dat was om mijn verloren auto te vervangen.. (Verloren als in, verdwenen door glitch) Maar nu weer ontopic: Ik heb een Adder op het oog :3 Dit dus, liep een keer mijn garage in, stonden er opeens allemaal andere vreselijk lelijke voertuigen in, waaronder een Carbonizarre. Dus ik pakte dat ding. Reed naar buiten, Stapte uit, en zag dus dat het mijn personal vehicle was.. (wut lol?) Dus ik reed weer naar binnen... = Z Type weg en op die plek stond dus die Carbonizarre en de rest van men voertuigen stond er weer gewoon.. Dus 3 keer de geld-glitch gebruikt en een Super Diamond ervan gekocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2013 (bewerkt) Het is ook zo moeilijk om de Carbonizzare correct te spellen Ik heb een Stinger gekocht. Leuk ding, maar ik zit opgescheept met een soft - top terwijl ik geen dak wil :/ Edit: Carbonizzare spelling gecorrigeerd. Bewerkt: 10 november 2013 door Dipsie8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2013 heb sommige auto's toch maar een andere kleur gegeven ipv rood zwart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2013 (bewerkt) Sinds eerder vandaag een nieuwe auto, de Vacca! Heerlijke bolide. Heb het idee dat hij de bochten veel strakker neemt dan de Coquette. Hij rijdt echt heel fijn. Bewerkt: 10 november 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2013 (bewerkt) Ik gooi het roer om. Ben bezig m'n Ubermachts te verkopen, want die passen niet bij het thema dat ik voor m'n online-charachter in gedachte heb. Ben lid van 'n crew genaamd "The Lost Blaine County". Ben dus 'n outlawbiker en die rijden imo niet met luxury-sedan's/coupe's of wegracers maar met musclle cars en choppers, dus .... Heb nu 'n Sabre Turbo - mat zwart/metallic wit en 'n Hexer - mat zwart - metallic wit Wil nog 'n Lost Burrito (als iemand weet waar ik deze kan vinden hoor ik dat graag) en 'n Western Daemon & Bagger De overige spots in m'n garage moet ik nog over nadenken. Bewerkt: 10 november 2013 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hmmpff Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2013 Ik gooi het roer om. Ben bezig m'n Ubermachts te verkopen, want die passen niet bij het thema dat ik voor m'n online-charachter in gedachte heb. Ben lid van 'n crew genaamd "The Lost Blaine County". Ben dus 'n outlawbiker en die rijden imo niet met luxury-sedan's/coupe's of wegracers maar met musclle cars en choppers, dus .... Heb nu 'n Sabre Turbo - mat zwart/metallic wit en 'n Hexer - mat zwart - metallic wit Wil nog 'n Lost Burrito (als iemand weet waar ik deze kan vinden hoor ik dat graag) en 'n Western Daemon & Bagger De overige spots in m'n garage moet ik nog over nadenken. waar je die burrito bus kan vinden, zie topic zeldzame wagens laatste post van mij, enkel wat ik daar ook zei, je moet hem glitchen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2013 Ik gooi het roer om. Ben bezig m'n Ubermachts te verkopen, want die passen niet bij het thema dat ik voor m'n online-charachter in gedachte heb. Ben lid van 'n crew genaamd "The Lost Blaine County". Ben dus 'n outlawbiker en die rijden imo niet met luxury-sedan's/coupe's of wegracers maar met musclle cars en choppers, dus .... Heb nu 'n Sabre Turbo - mat zwart/metallic wit en 'n Hexer - mat zwart - metallic wit Wil nog 'n Lost Burrito (als iemand weet waar ik deze kan vinden hoor ik dat graag) en 'n Western Daemon & Bagger De overige spots in m'n garage moet ik nog over nadenken. Een The Lost Burrito zou je moeten kunnen vinden in elke missie waarin de Lost voorkomt, zoals brandstof stelen, en gangwars Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2013 Het is niet de bedoeling dat we hier gaan discussiëren hoe je aan de auto's komt, dit topic is puur om je auto's te showen. >>> Door Big Boss: En vanaf nu gaan we weer allemaal on-topic.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PsykoUniqz Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2013 Update van mn lijstje : Feltzer Bati 801 Cognoscenti Cabrio Dubsta Zion cabrio Futo Schwartzer Peyote Buffalo Sabre Turbo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Losqualo Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2013 Sinds eerder vandaag een nieuwe auto, de Vacca! ---Knip--- Heerlijke bolide. Heb het idee dat hij de bochten veel strakker neemt dan de Coquette. Hij rijdt echt heel fijn. Hoe verhoudt een volledig getunede Vacca zich tot een Adder of Entity XF in races? Trager, of is er nauwelijks verschil? Ik vind de Vacca namelijk veruit de vetste auto in de Super klasse en ik heb nog geen auto in die klasse, vandaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrutserNL Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2013 Dramatisch vind ik persoonlijk, slingert veel en de entity trekt veel sneller op. Is ook de goedkoopste super car, maar wel de mooiste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ata Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2013 Had opeens een gedeelde garage met iemand, door een bug, heb nu zijn volledig getunede vacca en hij mijn niet getunede sandking. Ook heb ik de 9f cabrio, omdat ik die zo mooi vind. Alleen volledig getuned slingert die ook veel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2013 (bewerkt) Dramatisch vind ik persoonlijk, slingert veel en de entity trekt veel sneller op.Is ook de goedkoopste op één na goedkoopste super car, maar wel de mooiste.De goedkoopste is de Coil Voltic Zelf heb ik een Rhino Tank aangeschaft. Blut nu @Krkt Dus voor de laatste keer: >>> Door Bassieboy35: vanaf nu echt on-topic.<<< en ja, die moet je via Pegasus bestellen. Bewerkt: 11 november 2013 door Dipsie8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2013 Ondanks de posts toch van enige toegevoegde waarde zijn, zijn ze in dit topic toch wel off-topic. Discussiëren over auto's is in principe geen probleem, maar dan verzoek ik jullie een ander topic aan te maken. Dus voor de laatste keer: >>> Door Bassieboy35: vanaf nu écht on-topic.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KRKT Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2013 Dramatisch vind ik persoonlijk, slingert veel en de entity trekt veel sneller op. Is ook de goedkoopste op één na goedkoopste super car, maar wel de mooiste. De goedkoopste is de Coil Voltic Zelf heb ik een Rhino Tank aangeschaft. Blut nu Die tank moet je via pegasus bellen? Of kom die in je garage haha (zonder glitch).. al zou hij geglitcht hebben, wat maakt jou dat dan uit? Dat ik niet mee doe aan glitchen en het op een eerlijke manier wil verdienen... Soms zie ik mensen lvl 12 of lvl 20 met een Adder, yeah right.... Als je een low level ziet met een dure auto kan ook zijn dat hij een nieuwe character gemaakt heb. Met een oude character level 100 en miljoenen op de bank. Je bank geld deel je met al (2 nu) je characters... Ik had zelf een nieuwe character aangemaakt toen ik de 500K kreeg van R*. Met de 2e character heb ik 10 autos van de 10 verschillende land race klasses. Met me eerste character heb ik autos die ik gewoon moet hebben.. Jammer dat je maar 10 autos per character kunt hebben. Er zijn al zoveel gratis autos/motors die ik wil hebben. >>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.