thebig Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 Adder ... Adder (geen typefout) ... Infurnes (Wel een typefout) Mijn lijstje dan maar eens: -Vapid Dominator, volledig zwart. -Ocelot F620, hemelsblauw (denk hetzelfde als in de Epsilonmissies) -Invetero Coquette, donkerpaars met donkergeel. -BF Bifta, geel (heb ik aangeduid als basiskleur bij het kopen van de auto) -Shitzu PCJ 600, zwart -Pegassi Bati 801, lichtblauw Verder heb ik nog een Vapid Peyote in mijn garage staan, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik daarmee ga doen. Bij LSC brengt hij een handvol geld op en ik vind het niet de mooiste Sports Classic die er is, dat is namelijk de Stinger (waarvoor ik nu aan het sparen ben). Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 (bewerkt) Ocelot F620 (zwart) Truffade Adder (zwart) Pegassi Vacca (zwart) Lampadati Felon (zwart) Pfister Comet (goud) Benefactor Feltzer (ijs-wit) Obey 9F (goud) Vapid Sandking XL (zwart & crew colour) Grotti Cheetah (zwart) Ook een Akuma, maar dat is een motor. Bewerkt: 25 januari 2014 door MostWantedKid Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Uit mn hoofd Bravado buffalo Karin sultan Lampadati felongt Declasse sabre turbo Bf bifta Karin rebel Pegassu bati801 Benefactor feltzer Pegassi vacca Reageren
UberBug Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Jammer dat je niet meer dan 10 auto's in je garage kan stallen, had er anders wel een paar bij willen hebben. Onderstaande heb ik er nu staan: Benefactor Feltzer Benefactor Schwartzer Karin Sultan RS Benefactor Surano Truffade Adder Grotti Cheetah Overflod Entity XF Western Bagger Obey Tailgater Declasse Sabre Turbo Reageren
jaaaano Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 (bewerkt) karin sultan rs overflod entiteit xf vapid sandking xl vapid dominator truffade adder obey tailgater bf bifta grotti carbonizzare truffade z-type dinka akuma dus lekker huisgehouden toen er met geld werd gesmeten Bewerkt: 26 januari 2014 door jaaaano Reageren
LikeAiLikeYou Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 (bewerkt) ik heb in elke klasse naar mijn idee de beste autos gebaseert op snelheid wegligging en mogelijkheden om aan te passen super entity xf sports feltzer muscle sabre turbo sedan tailgater coupe zion cabrio offroad bifta sportsclassic monroe compact prairie suv granger motor akuma Bewerkt: 26 januari 2014 door LikeAiLikeYou Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 (bewerkt) Adder Cheetah Entity Z-Type Karin Intruder (RARE) Obey Tailgater (RARE) Phoenix 9F Cabrio Nog wat meer. Z-type is dit geworden: FRANKLINS BUFFALLO!!!!! En heb weer 650.000 dollar op m'n rekening Bewerkt: 26 januari 2014 door Ezra24rct3 Reageren
ChelseaFC Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 (bewerkt) Ik heb Trevor’s quad in online, alleen moet er nog insurance + tracker op. Iemand enig idee hoe? Bewerkt: 26 januari 2014 door ChelseaFC Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Glitchen met een vriend in LSC ofzoiets... Mijn Garage waar ik volledig zelf voor heb gespaart: - Grotti Carbonizzare - Pfister Comet - Annis Eleghy RH8, HOE KRIJG IK DEZE OBESITAS WEG UIT MIJN GARAGE!!?? - Invetero Coquette - BurgerFahrmeuk Bifta - Obey 9F Cabrio - Dewbauchee Rapid GT Convertible - Lampedatie Felon GT, op straat gevonden en wou hem ooit verkopen, maar moest eerst naar huis en vond hem zo mooi dat ik hem maar heb gehouden. - Pegassi Vacca Ben nu aan het sparen voor Grotti Cheetah. Moet nog 250k. De 2 niet-sportwagens en die Annis gaan er nog uit en dan komen Entity, Adder en nog 1 die ik niet meer weet. Reageren
desdo Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Glitchen met een vriend in LSC ofzoiets... Mijn Garage waar ik volledig zelf voor heb gespaart: - Grotti Carbonizzare - Pfister Comet - Annis Eleghy RH8, HOE KRIJG IK DEZE OBESITAS WEG UIT MIJN GARAGE!!?? - Invetero Coquette - BurgerFahrmeuk Bifta - Obey 9F Cabrio - Dewbauchee Rapid GT Convertible - Lampedatie Felon GT, op straat gevonden en wou hem ooit verkopen, maar moest eerst naar huis en vond hem zo mooi dat ik hem maar heb gehouden. - Pegassi Vacca Ben nu aan het sparen voor Grotti Cheetah. Moet nog 250k. De 2 niet-sportwagens en die Annis gaan er nog uit en dan komen Entity, Adder en nog 1 die ik niet meer weet. Gewoon vervangen door een random auto van de straat? Maar nice wagens. Reageren
ole23 Geplaatst: 31 januari 2014 Rapport Geplaatst: 31 januari 2014 hier is mijn bescheiden auto collectie. stinger. vacca. jb-700. z-type. sandking (swb) elegy rh8. cheetah. adder. entity xf. vapid dominator. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Mijn lijstje: Washington (met FIB logo) JB 700 (met JB007SPY kenteken ) Declasse Rancher XL (zeldzame 4WD) Canis Mesa (Merryweather editie en met dicht dak) Karin Asterope (gewoon als gezinsauto ) Albany Cavalcade (ook met FIB logo) Obey Tailgater Declasse Granger (met FIB logo en cop horn) Benefactor Schafter (Met FIB logo) heel klein ) En last but not least: de Karin Sultan (omgebouwd tot Sulatan RS) Er zijn een paar auto's weg; Tailgater heb ik met bloedend hart (en een hele snelle druk op de knop ) vervangen voor de Vapid Sadler (pickup) De Asterope is vervangen voor de Bravado Bison. En de Karin Sultan vervangen voor de Dubsta versie 2 (http://socialclub.rockstargames.com/images/games/GTAV/vehicles/974x400/dubsta2.jpg) Reageren
JustHano Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 (bewerkt) Annis Elegy RH8 Overflod Entity XF Pegassi Infernus Benefactor Feltzer Grotti Carbonizzare Truffade Adder Pegassi Vacca Invetero Coquette Grotti Cheetah Vapid Bullet En nee, ik heb niet gehackt, of een money glitch gedaan o.i.d., had dat geld namelijk van die hackers ontvangen.. Bewerkt: 4 februari 2014 door Hano_2000 Reageren
UberBug Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Jammer dat je niet meer dan 10 auto's in je garage kan stallen, had er anders wel een paar bij willen hebben. Onderstaande heb ik er nu staan: Benefactor Feltzer is geworden Franklins Buffallo Benefactor Schwartzer Karin Sultan RS Benefactor Surano Truffade Adder Grotti Cheetah Overflod Entity XF Western Bagger Obey Tailgater Declasse Sabre Turbo Wellicht wordt er nog eentje vervangen. Plaatsvervanger zal dan de Dubsta v. 2.0 of de Merryweather Jeep (Canis Mesa) zijn. Iemand een idee waar je de meeste kans maakt om die v 2.0 Dubsta tegen te komen? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Kan je ook glitchen vanuit SP naar MP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.