Jump to content

Welke auto's bezit je?


Dipsie8

Recommended Posts

  • Reacties 741
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    38

  • schimmelzicht

    38

  • FcUtreg4Life

    33

  • WaXweazle1976

    33

Niet gamebreaking? Je bent in het voordeel in races waar alle andere het nakijken hebben.. laatst daagde iemand mij uit voor een straatrace.. ik dacht.. ach laten we het eens doen.. ik reed in een full tuned Buffalo.. en hij in een adder.. hij zou al standaard vele malen sneller zijn.. echter ging hij absurt snel, al vanaf de start als een raket.. ik heb zelf ook een full tuned adder en dit was niet basic..
Met super cars en nitro zijn de echte modders aan het werk geweest want die zijn normaal te high end om in je garage te doen. Dat je in het voordeel bent tja... Het is toch wel handig als een jochie van 12 je van de weg tikt en je laatste staat dan zou je de nitro kunnen gebruiken. Maar de nitro heeft een behoorlijke tijd nodig om op te laden, dus alleen met acceleratie is hij overpowerd als je het in Call of Duty taal zegt :puh:

Hoe je het ook noemen wil of vertellen wil, het blijft valsspelen zo als je het in de nederlandse taal zegt... ;)

Waarom vind iedereen die rat-loader zo leuk?

Omdat ze gewoon vet zijn... ze rijden voor geen meter maar ze zijn wel leuk... 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vind iedereen die rat-loader zo leuk?

Omdat ze alleen beschikbaar zijn tijdens de Valentine´s Day Massacre update, na de update kan je ze niet meer kopen. De mensen die tijdens de update de Rat-Loader hebben gekocht, hebben de auto voor altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb weer twee nieuwe aanwinsten erbij.

ik vond het wel saai worden met mijn elegy. dus ik heb

de elegy weg gedaan en heb een rapid gt gekocht. misschien niet de aller beste keuze maar het is best wel een mooie auto.

0_0.jpg

en toen ik verder keek in mijn garage zag ik nog een adder staan waar ik bijna nooit in rij. ook race ik er niet mee en maak ik dan meer gebruik van de cheetah en de entity.ik heb hem dus verkocht aan lsc en kreeg er best wel een leuk bedrag voor.

ik wou dus gaan wat er mooi en stijlvol uitziet. en dat was de declass tornado. het is misschien niet 1 van de snelste maar hij ziet er verdomd mooi uit. en daar gaat het om. en wat ook de rede was dat iedereen in een adder rijd. en ik wou iets unieks voor in de plaats.

0_0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn (nieuwe) garage dus:

0_0.jpg

Van links naar rechts:

Grotti Carbonizzare

Benefactor Feltzer

Pegassi Infernus

Overflod Entity XF

Annis Elegy RH8

0_0.jpg

Van rechts naar links:

Vapid Bullet

Grotti Cheetah

Invetero Coquette

Pegassi Vacca

Truffade Adder

Bewerkt: door Hano_2000
Link to comment
Delen op andere websites

ik wou dus gaan wat er mooi en stijlvol uitziet. en dat was de declass tornado. het is misschien niet 1 van de snelste maar hij ziet er verdomd mooi uit. en daar gaat het om. en wat ook de rede was dat iedereen in een adder rijd. en ik wou iets unieks voor in de plaats.

0_0.jpg

Strak bakkie!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...