Jump to content

Welke auto's bezit je?


Dipsie8

Recommended Posts

Ik heb nog 2 plekjes over voor me wagens. Ik denk dat ik wacht voor nieuwe DLC's met wagens.

Zijn die 2 plekjes te huur :) Ik kom namelijk ruimte te kort....Hierdoor moet ik noodgedwongen er steeds eentje uitgooien om weer plaats te maken voor een ander.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 741
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    38

  • schimmelzicht

    38

  • FcUtreg4Life

    33

  • WaXweazle1976

    33

Ik heb nog 2 plekjes over voor me wagens. Ik denk dat ik wacht voor nieuwe DLC's met wagens.

Zijn die 2 plekjes te huur :) Ik kom namelijk ruimte te kort....Hierdoor moet ik noodgedwongen er steeds eentje uitgooien om weer plaats te maken voor een ander.

hij kan toch niet jou auto's insure
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog 2 plekjes over voor me wagens. Ik denk dat ik wacht voor nieuwe DLC's met wagens.

Zijn die 2 plekjes te huur :) Ik kom namelijk ruimte te kort....Hierdoor moet ik noodgedwongen er steeds eentje uitgooien om weer plaats te maken voor een ander.

hij kan toch niet jou auto's insure

Ik denk ook niet dat het serieus bedoeld was (sarcasme)

Link to comment
Delen op andere websites

Was idd niet serieus... maar wat wel serieus is is dat ik straks in ieder geval 3 plekje te weinig heb...namelijk voor de 3 nieuwe auto's die mogelijk toegevoegd gaan worden. Te weten: de Jester, de Turismo en de Huntley...het zijn geruchten maar als ze komen dan worden deze in ieder geval aan mijn collectie toegevoegd :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Was idd niet serieus... maar wat wel serieus is is dat ik straks in ieder geval 3 plekje te weinig heb...namelijk voor de 3 nieuwe auto's die mogelijk toegevoegd gaan worden. Te weten: de Jester, de Turismo en de Huntley...het zijn geruchten maar als ze komen dan worden deze in ieder geval aan mijn collectie toegevoegd :tu:

Van wie of welke site heb je de geruchten?

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

weer een andere auto aan mijn collectie toegevoegd.

ik heb de stinger weg gedaan en heb een stinger gt aangeschaft. ik vond de gt versie net wat mooier. dan de gewone stinger.en hij gaat 25 kilometer harder :klap:

nu wordt het even de komende tijd geen nieuwe auto's kopen of de auto's upgraden want ik ben nu in gta volledig platzak ik heb nog maar 852 dollar over.

0_0.jpg

Bewerkt: door ole23
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Leuk topic dit, staan een paar mooie auto's bij.

Ik heb: Feltzer, Coquette, Bati, Schwartzer. Ik vind mijn Coquette het mooiste:

j7g1vr.jpg

2zqsirs.jpg

Verder wil ik nog kijken voor een Vacca of een Khamelion, maar die Khamelion is al een paar dagen out of stock, iemand enig idee hoe lang dat kan duren?

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk topic dit, staan een paar mooie auto's bij.

Ik heb: Feltzer, Coquette, Bati, Schwartzer. Ik vind mijn Coquette het mooiste:

Verder wil ik nog kijken voor een Vacca of een Khamelion, maar die Khamelion is al een paar dagen out of stock, iemand enig idee hoe lang dat kan duren?

De Khameleon kun je alleen krijgen wanneer je de Collectors Edition van GTA V bezit. Bewerkt: door Big Boss
Afbeeldingen niet mee quoten, alsjeblieft.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag de turismo gekocht voor 500000 en ben r wel blij mee.

Ook die andere dure auto heb ik nu, deze heb ik verkregen via een glitch. Normaal ben ik niet zo gek van glitches. Maar omdat ik de vorige keer mijn ratloader ineens kwijt Was vond ik het wel mooi tegen elkaar afstrepen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De Roosevelt stond alleen maar 'n beetje te stof te vergaren in m'n garage, dus die heb ik verkocht en van het geld dat deze opleverde heb ik de Jester gekocht en direct compleet gepimpt. Fotootje volgt nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag de turismo gekocht voor 500000 en ben r wel blij mee.

Ook die andere dure auto heb ik nu, deze heb ik verkregen via een glitch. Normaal ben ik niet zo gek van glitches. Maar omdat ik de vorige keer mijn ratloader ineens kwijt Was vond ik het wel mooi tegen elkaar afstrepen. :)

Welke andere dure auto bedoel je? Jester of de Alpha?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...