Jump to content

Welke auto's bezit je?


Dipsie8

Recommended Posts

ik heb weer twee nieuwe voertuigen erbij.ik heb de rapid gt verkocht.en ik heb nu een merryweather mesa

0_0.jpg

en toen keek ik verder in de garage en toen heb ik ook maar de rat loader vervangen hij was toch gratis en de prestaties van dat ding was ook all ruk. dus dan is het niet zo erg.

dus ik heb nu een fusilade

0_0.jpg

Nice paintjob! Welke kleur heb je op die Schyster Fusilade?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 741
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    38

  • schimmelzicht

    38

  • FcUtreg4Life

    33

  • WaXweazle1976

    33

Haha. Ik vind lichter gewoon niet mooi. Ik had eerst nog een blauwe elegy en een rode carbo maar ook ie heb ik Carbon black en matalic black en bleech Brown gemaakt. Mijn mesa was zwart met knal gele bars maar ook die nu zwart en Brown bars.

Dus mijn voorkeur gaat naar black on black

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb weer twee nieuwe voertuigen erbij.ik heb de rapid gt verkocht.en ik heb nu een merryweather mesa

0_0.jpg

en toen keek ik verder in de garage en toen heb ik ook maar de rat loader vervangen hij was toch gratis en de prestaties van dat ding was ook all ruk. dus dan is het niet zo erg.

dus ik heb nu een fusilade

0_0.jpg

Nice paintjob! Welke kleur heb je op die Schyster Fusilade?

metallic gasoline green
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb weer twee nieuwe voertuigen erbij.ik heb de rapid gt verkocht.en ik heb nu een merryweather mesa

Ik had laatst zo'n Mesa gejat, maar die kon ik niet aanpassen. Heb ik iets verkeerd gedaan? Heb jij nog iets speciaals gedaan?

nee ik had niks speciaals gedaan ofso. ik had gewoon een vriend gevraagd in gta of hij me wou helpen met die jeep. en toen had hij de messenaries op me af gestuurd. en toen ik ze bijna allemaal gekild had heb ik die jeep gepakt en ben ik naar de los santos customs gereden en heb er een tracker en verzekering op gezet.
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb weer twee nieuwe voertuigen erbij.ik heb de rapid gt verkocht.en ik heb nu een merryweather mesa

Ik had laatst zo'n Mesa gejat, maar die kon ik niet aanpassen. Heb ik iets verkeerd gedaan? Heb jij nog iets speciaals gedaan?

nee ik had niks speciaals gedaan ofso. ik had gewoon een vriend gevraagd in gta of hij me wou helpen met die jeep. en toen had hij de messenaries op me af gestuurd. en toen ik ze bijna allemaal gekild had heb ik die jeep gepakt en ben ik naar de los santos customs gereden en heb er een tracker en verzekering op gezet.

Dan ga ik dat zo maar weer eens proberen, dan kan ik die Bifta van mij eruit jassen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zit er heel veel verschil tussen een gewone en die van Merryweather...?

ja er zit behoorlijk wat verschil tussen de merryweather mesa en de normale versie

dit is de normale mesa (wel zonder sneeuw)

Mesa2_%28GTA_V%29.jpg

en dit is de merryweather versie

Mesa3_%28GTA_V%29.jpg

de normale mesa is ook wat lager dan de merryweather versie

Bewerkt: door ole23
Link to comment
Delen op andere websites

Zit er heel veel verschil tussen een gewone en die van Merryweather...?

ja er zit behoorlijk wat verschil tussen de merryweather mesa en de normale versie

dit is de normale mesa (wel zonder sneeuw)

Mesa2_%28GTA_V%29.jpg

en dit is de merryweather versie

Mesa3_%28GTA_V%29.jpg

de normale mesa is ook wat lager dan de merryweather versie

heb jij die sneeuw jeep
Link to comment
Delen op andere websites

1 van de 9 van mijn bakkie's 0_0.jpg

Roze auto, stijlvol. Ik heb in het begin als grapje mijn wapens van toentertijd roze gemaakt, er is sindsdien niks veranderd, al mijn wapens zijn nog steeds roze bij mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...