ERRWINS Geplaatst: 26 maart 2014 Rapport Geplaatst: 26 maart 2014 Dan was het ook geen grapje haha @Flamecrest Reageren
Flamecrest Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 Dan was het ook geen grapje haha @Flamecrest Toentertijd wel Maar ik was lui en nu valt het me niet eens meer op, ook al is het echt baby-roze Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 Zit er heel veel verschil tussen een gewone en die van Merryweather...? ja er zit behoorlijk wat verschil tussen de merryweather mesa en de normale versiedit is de normale mesa (wel zonder sneeuw) en dit is de merryweather versie de normale mesa is ook wat lager dan de merryweather versie en qua performance....? verschilt dat heel veel? Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 (bewerkt) Ja zeker! Krachtiger, zwaarder. En off-road denk ik een van de beste auto's. Ik bedoel dan echt bergen en niet zandwegen. Hij staat hoog op de wielen dus minder kans dat je blijft haken. Steile heuvels kan hij beter dan de standaard mesa berijden omdat er meer kracht in zin. En door de langere veering meer controle als je rotsen rijdt etc. Een nadeel is dat hij door zijn hoogte, kleine draaicirkel, en veel grip op asfalt kan gaan kantelen. Die van mij is fully tuned: is voor mij de beste offroad auto. Daarnaast een sterke auto door bullbars. Met als 2 e nadeel dat door de grote wielen de kans is dat je hier op botst en daardoor krom kunnen staan + Kracht Grip Kleine draaicirkel Hufterproof Stabiel 4 wd - Scheve wielen Kantelen Top snelheid ( verhouding tot sport auto's) Breedte Bewerkt: 27 maart 2014 door schimmelzicht Reageren
Flamecrest Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Ja zeker! Krachtiger, zwaarder. En off-road denk ik een van de beste auto's. Ik bedoel dan echt bergen en niet zandwegen. Hij staat hoog op de wielen dus minder kans dat je blijft haken. Steile heuvels kan hij beter dan de standaard mesa berijden omdat er meer kracht in zin. En door de langere veering meer controle als je rotsen rijdt etc. Een nadeel is dat hij door zijn hoogte, kleine draaicirkel, en veel grip op asfalt kan gaan kantelen. Die van mij is fully tuned: is voor mij de beste offroad auto. Daarnaast een sterke auto door bullbars. Met als 2 e nadeel dat door de grote wielen de kans is dat je hier op botst en daardoor krom kunnen staan + Kracht Grip Kleine draaicirkel Hufterproof Stabiel 4 wd - Scheve wielen Kantelen Top snelheid ( verhouding tot sport auto's) Breedte >getuned bestelbusje >all_my_wat.jpg Reageren
ole23 Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 ik heb weer een nieuwe auto aan mijn collectie toegevoegd. ik heb helaas afscheid moeten nemen van de jester.maar zo gaat het nu eenmaal. je kan helaas niet meer dan 10 auto's bezitten maar zij mag er ook wel wezen Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Dat voor een jester. Zo zie je maar iedereen zijn voorkeur. Reageren
ole23 Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Dat voor een jester. Zo zie je maar iedereen zijn voorkeur. ja klopt iedereen heeft een eigen voorkeur/smaak. qua auto's betreft. maar ik wil ook een beetje origineel zijn. want iedereen heeft een jester. en zo kan ik nog wel meer auto's opnoemen. zoals de adder.ik denk dat de helft van de mensen die gta 5 bezit.dat die ook allemaal een adder hebben. en dat is ook de rede dat ik mijn adder heb weggedaan en daarvoor in de plaats een tornado heb gedaan. de adder is natuurlijk wel een mooie auto en gaat ook best hard. maar het is natuurlijk ook mooi om een auto te hebben die niet iedereen heeft. je heb ook mensen die hun garage vol zetten met adder's of andere super auto's daar is natuurlijk ook niks mis mee. maar een beetje variatie is ook nooit verkeerd. als je begrijp wat ik bedoel. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Geplaatst: 29 maart 2014 Je garage regelmatig veranderen is niks mis mee en zoals je zegt: Iedereen heeft de auto zoals de Adder etc. Ik heb ook een Adder maar puur en alleen omdat ie heerlijk rijdt. Uiterlijk speelt een rol met auto's maar het belangrijkste is onder de motorkap Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Geplaatst: 29 maart 2014 Ik heb de enetity elegy carbo en bati puur voor de racerij. Daarnaast heb ik een Oracle, turismo die ik eruit gooi, Sánchez, mesa merryweather, busje gaat er ook uit, en zo'n oude muscle waar ik niet mee rij. Mijn meest gebruikte blijft de Oracle Reageren
mikequdel Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Geplaatst: 29 maart 2014 (bewerkt) di Bewerkt: 29 maart 2014 door mikequdel Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Mijn "nieuwste" aanwinst: Een prachtige Merryweather Mesa...tenminste, dat was het... Weet iemand hoe ik daar een tracker opzet of hoe ik hem in mijn garage kan krijgen... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Je kunt hem niet gewoon je garage in rijden als je een plekje vrij hebt? Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Bij de LSC naar binnen rijden, kan je er een tracker op zetten en verzekering erop gooien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.