--Simon-- Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 (bewerkt) Ik heb gisteren deze toegevoegd Sabre Turbo, knalrood met een chromen streep. Het ultra foute speelgoedautootje. Echt zo'n Hot Wheels karretje hehe. Totaal heb ik nu: - Canis Mesa (Merryweather) - Canis Bodhi (Trevor's Truck) - Obey Tailgater - Ubermacht Sentinel - Karin Sultan (RS) - Pegassi Vacca - Invetero Coquette - Importe Ruiner - Declasse Sabre Turbo Nog één plekkie over. 2 auto's gekocht, 7 gejat Al die super auto's zijn niks aan. Bewerkt: 21 oktober 2013 door --Simon-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochems Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 M'n nieuwe aanwinst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Ik heb redelijk wat auto's, en switch ook regelmatig. Hieronder 4 auto's die ik tune en ook wel ga houden. Sandking XL Dominator: Carbonnizare: Buffalo: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 (bewerkt) Ik heb eindelijk een groter appartement, die van 223K als ik me niet vergis . Dus wat nieuwe auto gescoord (2 stuks: Obey tailgater en een Rat Rod..geloof ik, helaas nog geen ingame foto'tje van gemaakt, omdat ik tijdens het vinden een irritant mannetje achter me aan had, en hem nipt heb kunnen verzekeren.. na 13x afgeschoten te zijn) ff fotootje gegoogled, weten jullie welke ik bedoel Deze ga ik er niet meer uit gooien De Sandking XXXXXXL kon ik helaas niet op tijd vinden, het was gister al aardig laat :S Bewerkt: 22 oktober 2013 door Dragon__rage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 De Sandking Xl kan je online kopen voor 45,000$ op Sanandreassuperautos.com De prijs lijkt misschien veel, maar je hebt wel waar voor je geld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
desdo Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Dat is er toch een met 2 deuren? Je hebt er ook eentje met 4 deuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 De Sandking SWB is de versie met 2 deuren, de Sandking Xl, het grote broertje is een Crew-cab versie van de SWB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 De Sandking Xl kan je online kopen voor 45,000$ op Sanandreassuperautos.com De prijs lijkt misschien veel, maar je hebt wel waar voor je geld. Als ik hem kan vinden in de wereld, en hem mijn garage in rij, zodat hij van mij word. Dan ga ik er natuurlijk niet 45K voor neertellen. Die gebruik ik dan wel om te tunen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Nieuwe auto erbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Welke auto is dat (de ingame naam)? Want ik vind het wel een baase auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Dat is een Surano, te koop voor 110k. Natuurlijk is deze wel wat getuned, maar alles bij elkaar heeft niet meer als 200k gekost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 wagenpark update: Rat loader (is inmiddels verder getuned) levering van Surfer (vond het te ver rijden, dus opgehaald met heli) daar zijn ze dan: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 Nieuwe auto erbij. Toffe bak Kloep! Volgens mij ben ik jou en een paar members van die clan al tegengekomen ingame! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 (bewerkt) Effekes updaten De bekende drie wagens, allemaal stijlvol in Metal kleuren. Mijn favoriete wagen, de Sultan, uitgevoerd in de klassieke Subaru kleuren. Mijn laatste aanwinst, de Phoenix. Baas van een wagen. Op de achtergrond mijn overige sportwagens, de Coquette en Vacca Bewerkt: 24 oktober 2013 door --Simon-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Ik heb een Felon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.