WaXweazle1976 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Nee maar als je er een tracker op wil zetten bij LSC krijg je volgens mij altijd de vraag welke auto je wil vervangen maar haad niet eens de optie om hem erop te zetten... Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Die vraag krijg je altijd wanneer je garage vol is. Je zult eerst 'n voertuig moeten verwijderen aleer je er 'n tracker op kunt zetten. Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Die vraag krijg je altijd wanneer je garage vol is. Je zult eerst 'n voertuig moeten verwijderen aleer je er 'n tracker op kunt zetten. Ja dat bedoel ik juist, als ie vol is krijg je die vraag welke auto je vervangen wil... Maar de optie om de tracker te kopen was er niet... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Wellicht als je een auto verkoopt, dat je dan een tracker en insurance kunt kopen Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Ik wilde dus mijn Bifta vevangen... die kan je niet verkopen... Moet nog maar ff kijken dan... Reageren
1McBean1 Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Geplaatst: 31 maart 2014 Ik was met en vriend aan t trollen op mijn ps3 ik moest daarna ff weg. kom ik terug heeft hij mn garage verbouwd tot een vacca paradijs Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 Mijn nieuwste aanwinst... Gekocht om m'n Ratloader te vervangen... Binnen 2 minuten weer verkocht maar ik had nu wel ruimte in mijn garage... Die ruimte had ik nodig omdat ik zo'n Merryweather Mesa wilde hebben, maar helaas dat wil op een 1 of andere manier niet lukken... Hier mis ik de "Loss/Theft Prevention" optie om er een tracker en verzekering op te zetten... En ik kom (ondanks dat ik er ruimte voor heb) mijn garage niet in... Wat doe ik fout... ik weet het niet meer......... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 Wellicht helpt het om het van een respray te voorzien. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 Ik was met en vriend aan t trollen op mijn ps3 ik moest daarna ff weg. kom ik terug heeft hij mn garage verbouwd tot een vacca paradijs Hmmm in welke auto zal ik gaan rijden? De zwart groene Lamborghini, de zwart groene Lamborghini of toch die zwart groene Lamborghini? Reageren
UberBug Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 [......] En ik kom (ondanks dat ik er ruimte voor heb) mijn garage niet in... Wat doe ik fout... ik weet het niet meer......... Waar heb je die Merryweather jeep vandaan? Het is namelijk bekend dat je div. niet in je garage kan stallen. Kijk anders even >>>Hier<<< Zo heb ik de mijne gekregen. Is al weer een tijdje terug dus ik weet niet of dat dit nog steeds mogelijk is. Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 Wellicht helpt het om het van een respray te voorzien. Heb ik ook geprobeert maar dat werkte ook niet... [......] En ik kom (ondanks dat ik er ruimte voor heb) mijn garage niet in... Wat doe ik fout... ik weet het niet meer......... Waar heb je die Merryweather jeep vandaan? Het is namelijk bekend dat je div. niet in je garage kan stallen. Kijk anders even >>>Hier<<< Zo heb ik de mijne gekregen. Is al weer een tijdje terug dus ik weet niet of dat dit nog steeds mogelijk is. Deze had ik uit die stocks and scares mission gehaald, daar staan er zat en ik had "gehoord" dat dat 1 van de manieren was om er 1 te krijgen... Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 Beste merry mesa zoeker. Het is alleen mogelijk als er gebruik wordt gemaakt van merryweather tijden het vrijspelen in online. Jij stuurt merryweather via je telefoon op een vriend af en gaat in de buurt staan. Zodra de manschappen arriveren dan kan jij gemakkelijk een jeep pakken een doorrijden naar LS customs. Dus zo doe je dat. Ik heb gesproken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.