xCrazyShotgun Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Heeft iemand trouwens deze al voorbij zien komen? Je kon hem via een glitch hebben. Ik weet niet of dat het nu nog kan. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Ah.. Dat is opzich dan wel weer jammer Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 (bewerkt) Nou, ik zou graag een foto willen maken van mijn garage, Maar mijn Sandking staat op een enorme kutplek en blokkeerd zo het zicht Dan maak je meerdere foto's. Bewerkt: 2 april 2014 door FcUtreg4Life Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Mijn nieuwe waggie. Ik zie hem niet vaak! Reageren
UberBug Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Mijn nieuwe waggie. Ik zie hem niet vaak! Wellicht je poppetje een bril opzetten met minder donkere glazen Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Mijn nieuwe waggie. Ik zie hem niet vaak! Wellicht je poppetje een bril opzetten met minder donkere glazen Ik ben em nog niet tegengekomen dat tie gewoon rond rijdt. Wel al die andere muscle's. Of ben ik echt zo kippig? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Hij rijdt ook niet gewoon rond omdat je hem online kunt kopen Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 kom 'm anders regelmatig tegen.... Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 kom 'm anders regelmatig tegen.... Deze bedoel ik. Vigero. Nog nooit gezien dat tie spawnt ergens. Wel sabre en die andere Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Ik heb hem inderdaad ook nog nooit rond zien rijden Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Foutje. Dacht dat je de Albany Buccaneer(?) bedoelde. Daar lijkt ie verdomde veel op! Reageren
UberBug Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 De Declasse Vigero kan je tegenkomen (rond zien rijden) tussen de LSC in East Los Santos en het havengebied in South Los Santos... maar inderdaad...niet zo heel vaak en er is - voor zover ik weet - niet echt een locatie (parkeerplaats) waar ie steeds spawnt. Je moet dus een beetje geluk hebben. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 De Declasse Vigero kan je tegenkomen (rond zien rijden) tussen de LSC in East Los Santos en het havengebied in South Los Santos... maar inderdaad...niet zo heel vaak en er is - voor zover ik weet - niet echt een locatie (parkeerplaats) waar ie steeds spawnt. Je moet dus een beetje geluk hebben. Net als de Sultan die ik al 2 dagen probeer te krijgen Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 De Declasse Vigero kan je tegenkomen (rond zien rijden) tussen de LSC in East Los Santos en het havengebied in South Los Santos... maar inderdaad...niet zo heel vaak en er is - voor zover ik weet - niet echt een locatie (parkeerplaats) waar ie steeds spawnt. Je moet dus een beetje geluk hebben. Net als de Sultan die ik al 2 dagen probeer te krijgen Die zie je veel in blaine county, maar het is maar net geluk hebben. Soms zoek je uren, soms zie er tien tegelijk op de weg rijden. Ik reed een keer langs die LSC in blaine county en toen stond ie daar geparkeerd. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 Ding kost 21,000$ Kleine moeite.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.