schimmelzicht Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 Ding kost 21,000$ Kleine moeite.... Klopt ik heb ook gekocht. Maar nog steeds zie ik hem niet veel. Ideale driftbak. En nu in dukes of hazzard orange. Alle jumps af met dat ding Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 Heeft iemand trouwens deze al voorbij zien komen? dit is alleen voor de duurste versie van gta v Dat is een khameleon, alleen beschikbaar voor de gebruikers van de Collectors Edition:€349.99 bij Bol.com. Het is een elektrische auto en gaat naar mijn mening niet zo supersnel. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 De Declasse Vigero kan je tegenkomen (rond zien rijden) tussen de LSC in East Los Santos en het havengebied in South Los Santos... maar inderdaad...niet zo heel vaak en er is - voor zover ik weet - niet echt een locatie (parkeerplaats) waar ie steeds spawnt. Je moet dus een beetje geluk hebben. Net als de Sultan die ik al 2 dagen probeer te krijgen Die zie je veel in blaine county, maar het is maar net geluk hebben. Soms zoek je uren, soms zie er tien tegelijk op de weg rijden. Ik reed een keer langs die LSC in blaine county en toen stond ie daar geparkeerd. Ik heb dus een hele middag van sessies verwisseld om ze te laten spawnen. No results! Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 De Declasse Vigero kan je tegenkomen (rond zien rijden) tussen de LSC in East Los Santos en het havengebied in South Los Santos... maar inderdaad...niet zo heel vaak en er is - voor zover ik weet - niet echt een locatie (parkeerplaats) waar ie steeds spawnt. Je moet dus een beetje geluk hebben. Net als de Sultan die ik al 2 dagen probeer te krijgen Die zie je veel in blaine county, maar het is maar net geluk hebben. Soms zoek je uren, soms zie er tien tegelijk op de weg rijden. Ik reed een keer langs die LSC in blaine county en toen stond ie daar geparkeerd. Ik heb dus een hele middag van sessies verwisseld om ze te laten spawnen. No results! Heb hem vandaag al 10x gezien Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 Ding kost 21,000$ Kleine moeite.... Klopt ik heb ook gekocht. Maar nog steeds zie ik hem niet veel. Ideale driftbak. En nu in dukes of hazzard orange. Alle jumps af met dat ding Ik zie hem altijd op de Boulevard, die beroemde straat met theaters. @Tjarda Verdomme :'( Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 Ding kost 21,000$ Kleine moeite.... Klopt ik heb ook gekocht. Maar nog steeds zie ik hem niet veel. Ideale driftbak. En nu in dukes of hazzard orange. Alle jumps af met dat ding Ik zie hem altijd op de Boulevard, die beroemde straat met theaters. @Tjarda Verdomme :'( add me op ps3 tjarda1999 dan invite ik je als ik er een heb Reageren
jaaaano Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 hier op foto al gelijk 3 tezien, ervoor stond nog een rode ( niet op foto) dus 4 sultans achter elkaar Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 Ik heb net ook nog even 20 minuten gezocht, zonder enig resultaat Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 ik heb er een in m'n garage, je mag me wel toevoegen op PSN (LionOfHolland) als we dan beide online zijn wil ik er wel even mee rondrijden zodat er eentje spawnt. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Ik heb nu: -Grotti Turismo R -Bati801RR -BF Bifta -Ubermacht Zion cabrio -Obey 9F (Coupe versie) -ElegyRH8 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Zojuist het meest frustrerende meegemaakt! Ik zoek al een paar dagen naar een Sultan en vanmorgen heb ik even Defender gedaan waarbij je op het eind spawnt in Sandy Shores. Ik dacht: Laat ik even snel kijken. Rijdt ie vlak voor me neus langs. Al die tijd lopen zoeken en nu rijdt ie gewoon voor mijn neus. GTA Logic Reageren
UberBug Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 @Erwin, en dat is zo met de meeste voertuigen....ga je er op letten dan kom je ze niet tegen...denk je er niet aan dan kom je ze achter elkaar tegen..Lol...veel plezier in ieder geval met je Sultan..is een hele fijne (drift) auto die goed op de weg ligt..en nog 4 wheel drive ook. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Dat heb ik ook gemerkt inderdaad, alleen moet ik nog wel even het balans vinden met het driften. Hij stuurt niet bepaald scherp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.