Jump to content

Welke auto's bezit je?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ding kost 21,000$

Kleine moeite....

Klopt ik heb ook gekocht. Maar nog steeds zie ik hem niet veel.

Ideale driftbak. En nu in dukes of hazzard orange. Alle jumps af met dat ding

• Reacties 741
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

38

• schimmelzicht

38

• FcUtreg4Life

33

• WaXweazle1976

33

Geplaatst:

Heeft iemand trouwens deze al voorbij zien komen?

actual_1377278282.jpg

dit is alleen voor de duurste versie van gta v

Dat is een khameleon, alleen beschikbaar voor de gebruikers van de Collectors Edition:€349.99 bij Bol.com. Het is een elektrische auto en gaat naar mijn mening niet zo supersnel.
Geplaatst:

De Declasse Vigero kan je tegenkomen (rond zien rijden) tussen de LSC in East Los Santos en het havengebied in South Los Santos... maar inderdaad...niet zo heel vaak en er is - voor zover ik weet - niet echt een locatie (parkeerplaats) waar ie steeds spawnt. Je moet dus een beetje geluk hebben.

Net als de Sultan die ik al 2 dagen probeer te krijgen :puh:

Die zie je veel in blaine county, maar het is maar net geluk hebben. Soms zoek je uren, soms zie er tien tegelijk op de weg rijden. Ik reed een keer langs die LSC in blaine county en toen stond ie daar geparkeerd.

Ik heb dus een hele middag van sessies verwisseld om ze te laten spawnen. No results! :(

Geplaatst:

De Declasse Vigero kan je tegenkomen (rond zien rijden) tussen de LSC in East Los Santos en het havengebied in South Los Santos... maar inderdaad...niet zo heel vaak en er is - voor zover ik weet - niet echt een locatie (parkeerplaats) waar ie steeds spawnt. Je moet dus een beetje geluk hebben.

Net als de Sultan die ik al 2 dagen probeer te krijgen :puh:

Die zie je veel in blaine county, maar het is maar net geluk hebben. Soms zoek je uren, soms zie er tien tegelijk op de weg rijden. Ik reed een keer langs die LSC in blaine county en toen stond ie daar geparkeerd.

Ik heb dus een hele middag van sessies verwisseld om ze te laten spawnen. No results! :(

Heb hem vandaag al 10x gezien
Geplaatst:

Ding kost 21,000$

Kleine moeite....

Ik zie hem altijd op de Boulevard, die beroemde straat met theaters.

@Tjarda Verdomme :'(

Geplaatst:

Ding kost 21,000$

Kleine moeite....

Ik zie hem altijd op de Boulevard, die beroemde straat met theaters.

@Tjarda Verdomme :'(

add me op ps3 tjarda1999 dan invite ik je als ik er een heb
Geplaatst:

hier op foto al gelijk 3 tezien, ervoor stond nog een rode ( niet op foto) dus 4 sultans achter elkaar0_0.jpg

Geplaatst:

ik heb er een in m'n garage, je mag me wel toevoegen op PSN (LionOfHolland) als we dan beide online zijn wil ik er wel even mee rondrijden zodat er eentje spawnt.

Geplaatst:

Zojuist het meest frustrerende meegemaakt!

Ik zoek al een paar dagen naar een Sultan en vanmorgen heb ik even Defender gedaan waarbij je op het eind spawnt in Sandy Shores. Ik dacht: Laat ik even snel kijken. Rijdt ie vlak voor me neus langs. Al die tijd lopen zoeken en nu rijdt ie gewoon voor mijn neus. GTA Logic :7

Geplaatst:

@Erwin, en dat is zo met de meeste voertuigen....ga je er op letten dan kom je ze niet tegen...denk je er niet aan dan kom je ze achter elkaar tegen..Lol...veel plezier in ieder geval met je Sultan..is een hele fijne (drift) auto die goed op de weg ligt..en nog 4 wheel drive ook.

Geplaatst:

Dat heb ik ook gemerkt inderdaad, alleen moet ik nog wel even het balans vinden met het driften. Hij stuurt niet bepaald scherp ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...