Tommie59 Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Geplaatst: 28 juni 2014 Als je daarmee de roestige versie bedoeld, die is inmiddels te kopen op Southern San Andreas super autos.com te kopen Ik heb: Tailgater Buffalo S Bodhi Schafter Oracle 2 Mesa (Merryweather) Dubsta Baller Glendale Washington JB 700 Granger Rancher XL Sadler Felon GT Sultan Asterope Cavalcade Jackal En nog ééntje, maar die ben ik even vergeten :$. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Misschien leuk dat je ook diegene boven je moet reviewen (als diegene een foto plaatst) >>> Door thebig: Laten we dit topic maar houden waarvoor het bedoeld is, natuurlijk kan je altijd zelf zo'n topic aanmaken.<<< Reageren
dionkoffie Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Ik heb al een paar maanden niet gespeeld maar ik weet wel dat ik nog een entity had en Mijn obey 9f topauto. Ik heb die obey al sinds oktober Reageren
concorda Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 een aantal kiekjes van mijn wagenpark: beetje donker misschien maar dit staat er in mijn 6 slot weg te rotten venenon,vacca en entity Reageren
smartiepants Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 een aantal kiekjes van mijn wagenpark: *foto's* Welke kleur is die bentley 1 van de 2 garages >>> Door thebig: Onnodige foto's verwijderd en driedubbele posts samengevoegd. In het vervolg de 'Bewerken'-knop gebruiken als je de laatste poster bent. Gelieve de 'Rapporteren'-knop te gebruiken als je onnodige posts ziet, zelf een bericht posten is niet nodig.<<< Reageren
Thomasie321 Geplaatst: 23 juli 2014 Rapport Geplaatst: 23 juli 2014 Mijn zeldzame auto garage (behalve merryweather mesa, asea sticker bomb): Principe nemesis Romero hearse Merryweather mesa Asea sticker bomb Western soverign Teddy bear truck En in de andere Akuma Zenortno Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 24 juli 2014 Rapport Geplaatst: 24 juli 2014 (bewerkt) Pegassi zentorno Pegassi bati801RR En mijn Adder Ratloader Albany Emperor Pegassi Vacca Grotti Turismo R Overflod Entity XF Bravado Youga Karin Sultan Dewbauchee Massacro (foto van micheal maar heb online een identieke) en ik heb nog een paar projecten in de garage waar ik nog aan moet beginnen. Bewerkt: 24 juli 2014 door Copkiller_ Reageren
RtS1979 Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 (bewerkt) Eén van mijn favorieten: de Manana. Deze is geïnspireerd door de auto van Johnnie Flodder. Nog één: mijn Sabre Turbo. Mijn Futo. Bewerkt: 17 augustus 2014 door RtS1979 Reageren
StanHofstra1811 Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Futo ziet er goed uit! Mooie kleur met die rally-velgen! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2014 Heeft iemand hier een Coquette Classic? Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2014 Heeft iemand hier een Coquette Classic? Het geld voor eentje is er maar ik spaar nog even door tot ik ze beide kan kopen . Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2014 Heeft iemand hier een Coquette Classic? Het geld voor eentje is er maar ik spaar nog even door tot ik ze beide kan kopen . Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen of ik de hardtop of de cabrio neem. Als ik bij de cabrio het dak open en dicht kon doen had ik m sws al gekocht. Ik heb nu een lichte voorkeur voor de cabrio maar ik ben ook wel een beetje bang dat iedereen me weer neer knalt. Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2014 Heeft iemand hier een Coquette Classic? Het geld voor eentje is er maar ik spaar nog even door tot ik ze beide kan kopen . Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen of ik de hardtop of de cabrio neem. Als ik bij de cabrio het dak open en dicht kon doen had ik m sws al gekocht. Ik heb nu een lichte voorkeur voor de cabrio maar ik ben ook wel een beetje bang dat iedereen me weer neer knalt. Idioten die je willen neerknallen zullen dat toch doen, dat is onvermijdelijk. Reageren
StanHofstra1811 Geplaatst: 23 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2014 (bewerkt) Heeft iemand hier een Coquette Classic? Het geld voor eentje is er maar ik spaar nog even door tot ik ze beide kan kopen . Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen of ik de hardtop of de cabrio neem. Als ik bij de cabrio het dak open en dicht kon doen had ik m sws al gekocht. Ik heb nu een lichte voorkeur voor de cabrio maar ik ben ook wel een beetje bang dat iedereen me weer neer knalt. Idioten die je willen neerknallen zullen dat toch doen, dat is onvermijdelijk. Ik heb ze nu allebei gekocht, en dat valt me niet tegen. Ze zijn heel mooi te customizen, snel, alleen kan hij niet zo'n scherpe bochten maken... Het geld hiervoor heb ik nog van update 1.14 toen er een glitch was.... Sindsdien nog steeds geen money reset geweest...! Bewerkt: 23 augustus 2014 door StanHofstra1811 Reageren
thebig Geplaatst: 23 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2014 Gelieve er wel rekening mee te houden dat dit topic alleen is voorbehouden om te tonen/zeggen welke auto's je hebt, heren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.