Jump to content

Welke auto's bezit je?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Man, neon licht is nog uit de tijd van Fast and the Furious 1. :puh: Nu gaat het allemaal om prestaties en een dikke wagen. Pefecte tuning is gewoon prestaties van je auto, velgen en een beetje verlagen en een leuk kleurtje. Meer niet. :puh:

Deze heeft geen neon! :puh:

Dodge-Charger-1969.jpeg

Ontopic

Mijn Diamond! :D Wat vinden jullie ervan? Als hij eenmaal goed getuned is dan is hij best snel en lekker om mee te rijden. Ziet er echt maffia uit! :D

0_0.jpg

0_0.jpg

Bewerkt: door GTAKevin023
  • Reacties 741
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

38

• schimmelzicht

38

• FcUtreg4Life

33

• WaXweazle1976

33

Daar is ie eindelijk!!!! (dat ie hier nog niet tussen staat)

*foto's*

Haal die neon licht is weg. Dan is die auto helemaal perfect! :puh:

Die is toch exclusive content?? Daarom dat niemand deze heeft gepost in dit topic......Wat had je ervoor moeten doen om deze auto te krijgen? Ik heb er een moord voor over om deze auto te krijgen.

*klap tekst*

Neon licht kan iedereen er op de PS4/XboX One opzetten in de Los Santos Customs, onder het kopje Lights. :)

ja maar ik bedoelde eigenlijk de auto zelf. :)

Bewerkt: door Bas Hokke
Geplaatst:

Dit zijn mijn voertuigen van GTA Online:

- Pegassi Zentorno

- Bravado Buffalo S

- Shitzu Hakuchou

- Declasse Vigero

- Annis Elegy RH8

- Dinka Thrust

Koop een PS4 en je kan de auto kopen ;). Bewerkt: door Swede_Demon

Koop een PS4 en je kan de auto kopen ;).

maar ik heb toen ervoor gekozen om GTA5 niet op de PS3 te spelen.......maar te wachten totdat GTA5 op de PS4 uitkwam....toen dat het geval was heb ik hem meteen gepredordered en nu speel ik GTA5 op de PS4.

maar de Imponte Duke staat nergens te koop. Ik zag eens een andere speler met deze auto rijden, maar kon hem niet stelen lol

Geplaatst:

maar ik heb toen ervoor gekozen om GTA5 niet op de PS3 te spelen.......maar te wachten totdat GTA5 op de PS4 uitkwam....toen dat het geval was heb ik hem meteen gepredordered en nu speel ik GTA5 op de PS4.

maar de Imponte Duke staat nergens te koop. Ik zag eens een andere speler met deze auto rijden, maar kon hem niet stelen lol

Kun je hem ook niet kopen op Southernsanandreassuperautos.com (in-game website, via de telefoon)? Zo niet zal het enkel voor de terugkerende spelers zijn.
Geplaatst:

In ieder geval zijn de Duke 'o death, Dodo, Xero Blimp, Marshall monstertruck en de Kraken onderzeeër1 alleen voor terugkerende spelers.

De normale versie is volgens GTA Wiki te koop op Southernsanandreassupercars.com voor $62.000,- in GTA Online.

1 Correct me if i wrong

Geplaatst:

Ik zie de DUKE niet in mijn lijst staan in gta5 online. :(

Dan is hij dus inderdaad enkel beschikbaar voor terugkerende spelers, bij mij staat hij er wel tussen.

Even on-topic:

Ik heb een nieuw huis gekocht en 2 nieuwe auto's toegevoegd aan mijn collectie.

- Futo

- Maibatsu penumbra

Waarom die 2 hoor ik sommige denken, zien er beide geweldig uit als je ze tuned. Futo kun je ook nog eens goed mee driften. Bij mijn weten de beste drift auto in gta.

Ik zie de DUKE niet in mijn lijst staan in gta5 online. :(

Dan is hij dus inderdaad enkel beschikbaar voor terugkerende spelers, bij mij staat hij er wel tussen.

Even on-topic:

Ik heb een nieuw huis gekocht en 2 nieuwe auto's toegevoegd aan mijn collectie.

- Futo

- Maibatsu penumbra

Waarom die 2 hoor ik sommige denken, zien er beide geweldig uit als je ze tuned. Futo kun je ook nog eens goed mee driften. Bij mijn weten de beste drift auto in gta.

Ik ben in principe wel een terug kerende speler....heb alle GTA's gespeeld hahaha

maar ja...ontopic...hier komen mijn wagens:

Motoren:

- Bati 801RR

- Nemisis

- Akuma

- Western Deamon

- Western Bagger

- LCC Innovation

Coupes:

- Sentinel

Muscle car:

- Dominator

- Sabre Turbo

- Phoenix

- Buccaneer

Off-Road:

- Sandking XL

- Bifta

Sportcars:

- Elegy RH8

- Buffalo Sport S

Classic sports cars:

- Tornado

Super Cars:

- Entity XF

SUV's:

- Dubsta

- Granger

Bike racks in beide garages staan elk vol met 3 fietsen.

Mijn crips zijn:

- 4 integrity Way, app 28, heerlijk dicht bij uitvluchtwegen (snelweg etc)

- Tinsel Tower, app 42, (best view)

Geplaatst:

Bij sommige wagens heb je 2 versies...één gewone en één roestige....klopt het dat je bij de roestige versie meer modifications mogelijkheden hebt?

Geplaatst:

de roestige karin rebel heeft inderdaad meer modificaties, weet niet of dat in meer gevallen zo is

cool, dan ga ik eens op zoek naar de roestige modellen.

In ieder geval de roestige Karin Rebel en de Tornado eens vinden. en dan eens kijken van welke auto's nog een roestige versie is

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...