coolguynl Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 ok zal wel even kijken hoe laat ik online kan zijn. 12:45 haal ik denk ik niet Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 ik kan er 1 voor je spawnen, mijn psn is nolms Is het goed als ik je ook toevoeg? Zou ook graag die wagen willen Reageren
Kaatje83 Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 ik kan er 1 voor je spawnen, mijn psn is nolms Er zijn meerdere nolms met _ en NL erachter maar geen nolms zonder iets erbij. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Jullie weten toch dondersgoed dat je geen lijkwagen in de garage kunt opbergen. Volgens mij bedoelt nolms "glitchen" i.p.v spawnen. Reageren
Kaatje83 Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 ik kan er 1 voor je spawnen, mijn psn is nolms Er zijn meerdere nolms met _ en NL erachter maar geen nolms zonder iets erbij. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Jullie weten toch dondersgoed dat je geen lijkwagen in de garage kunt opbergen. Volgens mij bedoelt nolms "glitchen" i.p.v spawnen. Het schijnt dat als iemand er 1 heeft, en hiermee langs de begraafplaats komt, dat hij daar spawned. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 (bewerkt) Jullie weten toch dondersgoed dat je geen lijkwagen in de garage kunt opbergen. Volgens mij bedoelt nolms "glitchen" i.p.v spawnen. Lijkwagens kan je gewoon in garage kwijt, en als je iemand met een lijkwagen hebt kan die andere lijkwagens laten spawnen bij de begraafplaats in Pacific Bluffs. Edit: Ninja'd Bewerkt: 7 maart 2015 door Tommie59 Reageren
mert17 Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 die ene hearse ofzo vind ik echt niet leuk. ze zijn niet mooi en ze zijn niet snel. Dus wat moet je ermee? somige mensen zeggen dat het grappig is maar dat is het helemaal niet, Reageren
coolguynl Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Iemand die op de ps3 speelt met een lijkwagen? Reageren
nolms Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 (bewerkt) vreemd, voor een of andere reden kan ik niet op psn gevonden worden. ik kan jou misschien wel toevoegen anders als je wilt. en je kunt zo'n lijkenwagen gewoon opslaan alleen moet je er 1 hebben om 1 te laten spawnen edit: ik denk dat dat weer werkt nu maar weet niet zeker Bewerkt: 7 maart 2015 door nolms Reageren
Kaatje83 Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 vreemd, voor een of andere reden kan ik niet op psn gevonden worden. ik kan jou misschien wel toevoegen anders als je wilt. en je kunt zo'n lijkenwagen gewoon opslaan alleen moet je er 1 hebben om 1 te laten spawnen edit: ik denk dat dat weer werkt nu maar weet niet zeker Via de PlayStation app ben je wel te vinden. Heel vreemd Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 zo... hier ook maar weer eens wat neerzetten Mijn 1ste heist voertuig is toch de Kuruma (armored) geworden... Ik heb hier erg lang over zitten twijfelen. Hij is nu volledig getuned (afgezien van de claxon) Ik heb het plaatwerk een staal look gegeven, lijkt het net wat echter door. Hier nog een plaatje van 1 van de 3 garages... Reageren
PrioX Geplaatst: 26 maart 2015 Rapport Geplaatst: 26 maart 2015 Garage 1: Entity XF Turismo R Elegy RH8 Sentinel XS Voltic Buffalo S Dubsta Monroe Dukes Roosevelt Garage 2: Vigero Phoenix Hotknife Khamelion Rumpo Granger Nu alleen nog even kijken wat ik ga kopen met het geld van de Heist. Misschien een leuke motor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.