Beltie Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 3 Alta ST, Apt 57 BF Surver (VW bus) Rat Loader (2e auto) Vapid Peyote Impontante Ruiner Albany Buccaneer Vapid Sandking SWB (1e auto) Cheval Surge Albany Emperor Dinka Akuma (eerste moter) Imponte Phoenix Tinsel Towers, Apt 42 Insurgent Albany Fränken Stange (Halloween special) BF Bifta Dinka Endoro (cross moter) Bati 801 - Annis Elegy RH8 karin Sultan (Subaru) Karin Karuma (Amored) Benefactor Glendale (oude Mercedes) Reageren
FlexxNL Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Weazel plaza 26 Gang Burrito Feltzer Elegy RH8 Kurunuma (Armored) Jester (Racecar) Vacca Dominator Sanchez Carbon RS Bati 801 3 Alta St. Apt 10 Willard Faction Custom Albany Primo Custom Albany Buccaneer Custom Vapid Chino Custom Declasse Voodoo Custom Declasse Moonbeam Albany LurcherAlbany Franken Stange - - Unit 124 Popular St Empty Las Lagunas Blvd. 4 Empty Reageren
TinuZzZ72 Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Ben ik nu de enige die al die auto's na een tijd zat wordt en bijna alles weer verkoopt om weer met nieuwe dingen te komen? Heb op dit moment 1 appartement en 2 garages (allen 10 car ). In de garage bij het appartement staat: de T20, Kuruma (armored), Voodoo (custom) Buccaneer (custom), Moonbeam (custom) , Faction (custom), Primo (custom) Franken Stange, Elegy en de Ruffian. Garage 2 staat de Hearse , Rebel, Mesa, Dominator, Sabre en voor de rest is ie leeg. Garage 3 staat vol met gang peyotes vanwege de inruilwaarde van $12.940 p/st. Voor de liefhebbers... er schijnen 15 aangepaste/nieuwe voertuigen aan te komen: Reageren
JasonStatham Geplaatst: 7 november 2015 Rapport Geplaatst: 7 november 2015 (bewerkt) Voor de liefhebbers... er schijnen 15 aangepaste/nieuwe voertuigen aan te komen Lijken mij mods Lang wachten voordat R* met een vierdeurs Cognoscenti terug zou komen of een limo Schafter met een machine gun on top Iemand in de reacties geeft ook aan gezocht te hebben naar die files, maar geen succes.. Bewerkt: 7 november 2015 door FrankyFourFingers Reageren
Tjapie Geplaatst: 11 november 2015 Rapport Geplaatst: 11 november 2015 Bij deze mijn 4 garages. Ik ben autogek en van mij kunnen er niet genoeg autogarages bij komen! Ik heb ze geplaatst naar autoklas en wou in ieder geval van de 10 autoklasses de 'beste' auto hebben voor races. Alle afbeeldingen zijn klikbaar voor een groter formaat. Garage 1 (Eclipse Towers 40) Alle supercars op de Voltic na. Alleen de T20 en Osiris zijn tot de max getuned. Garage 2 (Tinsel Towers 42) De sportwagens en SUV's/trucks. Allemaal tot de max getuned, op de ophanging van de trucks na, die moeten wel lekker hoog blijven! Garage 3 (Exceptionalists Way) De tuners, ook de wat 'luxere' tuners zoals de Jester. Ook allemaal tot de max getuned. Garage 4 (Greenwich Parkway) Als laatste een soort 'rest' garage met muscle, classics en motors, net zoals de rest tot de max getuned. Nog één leeg plekje voor een lowrider, maar ik wacht tot er meer lowriders beschikbaar komen. De 6 die ze nu aanbieden vind ik niet heel boeiend, hopelijk maken ze de Tornado nog beschikbaar bij Benny's! Reageren
Gast Geplaatst: 11 november 2015 Rapport Geplaatst: 11 november 2015 Daemon Bati 801 Buccaneer Custom Kururma (Armored) Stirling GT Rat-Truck Moonbeam Custom Fränken Stange Wil later nog de Coquette BlackFin en Z-Type aanschaffen, ik ga misschien ook een video maken met de R* Editor om ze allemaal te laten zien Reageren
RyanDanah Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Geplaatst: 13 november 2015 (bewerkt) Afgelopen week 3 nieuwe auto's gekocht: - Declasse Rhapsody - Benefactor Stirling GT - Invetero Coquette Blackfin En nieuwe auto's in freemode gestolen: - Karin Sultan - Albany Buccaneer Om ruimte te maken voor deze auto's heb ik weg gedaan: - Annis Elegy RH - Bravado Gauntlet - Dinka Double-T Mijn drie 10-car garage's zijn nu eindelijk vol. Bewerkt: 13 november 2015 door RyanDanah Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Geplaatst: 13 november 2015 Ik ben ook wel wéér toe aan een update; HYV Insurgent. Dewbauchee Massacro. Grotti Cheetah. Pegassi Zentorno. Declasse Sabre Turbo. Pegassi Bati 801. Shitzu Hakuchou. Pfister Comet. Enus Cognoscenti Cabrio. Imponte Phoenix. Reageren
glentje506 Geplaatst: 28 november 2015 Rapport Geplaatst: 28 november 2015 Mijn Waggies: Zentorno T20 Jester Annis Elegy RH8 Declasse Vigero Karin Futo Karin Sultan Karin Kuruma (Armored) Albany Buccaneer Custom Insured Mijn futo enzo zijn full getuned en dat is ook de bedoeling van deze wagens daarom heb ik deze ook gekocht ;D Reageren
Michael Geplaatst: 26 maart 2016 Rapport Geplaatst: 26 maart 2016 Ik ben weer begonnen op GTA Online met een nieuw account en ik moest natuurlijk weer een nieuwe auto kiezen. Ik heb dus toen maar gekozen voor de Canis Seminole, qua snelheid is hij niet super snel maar ik vind het model wel erg mooi. De volgende auto die ik graag wil hebben zal waarschijnlijk een zwarte Gallivanter Baller zijn. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 28 april 2016 Rapport Geplaatst: 28 april 2016 (bewerkt) Ook GTA maar weer eens opgestart, bijna alle wagens eruit geknikkerd en vervangen voor wagens die ik kan waarderen (buccaneer Custom staat nog niet op de foto) Ook zijn er nog enkele auto's mijn 2 andere garages, maar garages zijn nog niet te verkopen....... Bewerkt: 28 april 2016 door Dragon__rage Reageren
DASV9382 Geplaatst: 23 juli 2016 Rapport Geplaatst: 23 juli 2016 (bewerkt) @ Eclipse, Penthouse Suite 3: Sandking XL Oracle XS Sabre Turbo Gauntlet Zion Cabrio Dominator Zion Banshee 9F Cabrio Elegy RH8 BMX (3x) @ Eclipse, Penthouse Suite 1: Sandking SWB Rumpo Mesa Torando (Cabrio) Torando Stanler Felon Sentinel XS Fusilade Vigero BMX (3X) @ Eclipse, Penthouse Suite 2: Patriot FQ 2 Oracle Washington Fusilade Buffalo Buccaneer Emperor Phoenix Penumbra BMX (3x) @ 3655 Wild Oats Drive: Kuruma (Armored) Kuruma 9F Surano Felon GT Zentorno Infernus Bullet F620 Fugitive BMX (3x) @ 2044 North Conker Avenue: Sadler Bison Rebel Windsor Drop Carbonizzare Hexer Daemon Blazer BMX (3x) Ik zoek nog: The Lost MC (auto) Smook On The Water (auto) Bewerkt: 23 juli 2016 door DASV9382 Reageren
RyanDanah Geplaatst: 27 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2016 Even een vraag betreffende auto's kopen en verkopen. Als je een auto verkoopt bij LS Customs krijg je geld voor je auto. Dit is natuurlijk veel minder dan dat je er aan hebt uitgegeven aan tunen. Maar als je een auto koopt, en deze in een volle garage laat bezorgen. Krijg je dan ook geld voor de auto die je inruilt? Reageren
nolms Geplaatst: 27 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2016 Nee, dan ben je de auto en het geld kwijt. Reageren
RyanDanah Geplaatst: 27 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2016 OK. Duidelijk. Dan ga ik de volgende keer eerst mijn oude auto verkopen bij LS Customs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.