iRowen0180 Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Albany Buccaneer Declasse Sabre Turbo Bravado Gauntlet Declasse Tornado Imponte Ruiner Imponte Phoenix Vapid Peyote Declasse Vigero Albany Manana / Tips/comments? Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 28 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Nou, jij bent wel een fan van classic sports en muscle. Ik raad de Stinger aan :3 Reageren
Jochems Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Ik had Franklin's Buffalo, blazen lui de auto op (ik had 'm verzekerd en een tracker) bel ik de verzekering, hebben ze 'm niet.. Pfff.. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Ik heb mijn eerste voertuig gekocht: de Bati nog geen foto van. kleurstelling zwart/rood uiteraard, zoals al mijn voertuigen. Ik denk dat ik de Surfer er binnenkort uit ga gooien, en ga kiezen voor een sport classic.. maar dit is nog niet zeker. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 dit zijn mijn 9 voertuigen momenteel: - elegy - bati - police SUV - Canis Mesa (Merryweather) - karin sultan - Gallivanter Baller (is deze beter of de Obey Rocoto??) - Ocelot F620 - Grotti Carbonizzare - Overflod Entity XF hier hoop ik de adder nog aan toe te voegen. Reageren
Jochems Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Vandaag de: - Adder - Enity XF - Feltzer gekocht, full getuned en allemaal Galaxy-blauw (met lichtblauw/ paars effect) Reageren
CaptainCook Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 (bewerkt) Sandking XL Declasse Tornado BF Surfer Bravado Gauntlet Annis Elegy RH8 BF Injection Dinka Akuma Overflod Entity XF en 2 lege plekken voor de lol of als de Hotknife vrij komt. Bewerkt: 2 november 2013 door CaptainCook Reageren
3L1077 Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Ik had een Gauntlet, maar nu droom ik van een Stinger, wat een auto! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Een vol gemodde Elegy F8! Reageren
Redwhite Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 -een rode rat-loader - een rood-zwarte vapid dominator - een zwart-oranje bati 801 - een rose-zwarte issi - een gele karin sultan - een matzwarte canis mesa (merryweather versie) - een matzwart-blauwe adder ik spaar nu voor een 9f denk ik Reageren
gta gta gta5 Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen een Adder wil. Gewoon omdat het de duurste is? Die auto heeft gewoon een super slechte wegligging. Momenteel heb ik staan: Dominator Felon GT Hotknife Elegy RH8 Crusader (gestolen uit Fort Zancudo, lekker 95k uitgespaard ) Sheriff SUV Sabre Turbo Rancher XL heb jij de hotknife online? hoe kom je daar aan ? heeft die een spawn plek? Reageren
Hmmpff Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 - Gallivanter Baller (is deze beter of de Obey Rocoto??) . iemand hier een mening over? Reageren
Michael Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Ik zal maar geen foto's plaatsen, omdat ik niet wil dat dit topic slomer gaat worden elke keer Ik heb een klein aantal auto's, maar dan gebruik ik ze ook vaak. Ik gebruik meestal de Karin Sultan (upgrade naar Sultan RS). En ik heb een Ocelot F620 (Correct me if I'm wrong). Ook heb ik een oude truck, waar ik op Mount Chilliad rij Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 (bewerkt) Op dit moment bezit ik twee auto's: Vapid Sandking XL (4-deurs variant) Niet te zien: 40% armor, bulletproof tires, EMS Upgrade Level 1, Xenon Lights Albany Cavalcade (moderne versie) Niet te zien: 40% armor Ben echt een freak van SUV's/off-road voertuigen. Zodra ik een appartement met garage voor 10 voertuigen heb zal ik dan ook veel van dit soort voertuigen hebben. Ook wel een sportvoertuig uiteraard, maar ik ben toch meer van de grote en sterke voertuigen. Bewerkt: 3 november 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.