Hmmpff Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Wat is de beste muscle car Imponte Phoenix en/of vapid dominator Reageren
KRKT Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 (bewerkt) [super] Truffade Adder [sports] Grotti Carbonizarre [sports] Benefactor Schwartzer [sp classic] Deubauchee JB 700 [coupes] Ubermacht Sentinel xs [sedan] Obey Tailgater [muscle] Vapid Dominator [off-road] BF Injection [off-road] Vapid Sandking XL [motorcycles] Dinka Akuma 2e character. Voor elke raceklasse een auto. [super] Overflod Entity XF [sports] Grotti Carbonizarre [sp classic] Pegassi Monroe [coupes] Ubermacht Zion xs [sedan] Obey Tailgater [muscle] Vapid Dominator [compacts] Weeny Issi [suv] Gallivanter Baller [off-road] BF Injection [motorcycles] Dinka Akuma Bewerkt: 12 november 2013 door KRKT Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Wat is de beste muscle car Imponte Phoenix en/of vapid dominator Uhm.. nee De Bravado Gauntlet is sneller dan de Phoenix of de Dominator. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Even een update: Übermacht Zion Declasse Tornado Felon GT F620 Reageren
PrutserNL Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Gistere een Stinger GT gekocht. echt een super gave auto, leuke is ook dat bijna niemand er mee rijd. valt onder Sport Classic Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Ook vanuit mij een update. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 8 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Update: (Dit zijn al mijn auto's) Pegassi Bati 801, volledig getuned. Grotti Carbonnizare, ongetuned. Bravado Gauntlet, gevonden, ongemod. FIB Buffalo, gejat, in garage geglitcht, verzekering erop geglitcht. Prachtige Invetero Coquette. Ongemod. Entity XF, volledig gemod. Obey 9F Cabrio, volledig gemod. Pfister Comet, ongemod. (Lekkere bak voor de prijs!) Pegassi Infernus, volledig gemod (Kleur = Zwart + Pearlescent Rood) En ten slotte, mijn nieuwste aanwinst, Grotti Cheetah. Volledig gemod. R*, I NEED MOAR Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 ik zie allemaal dezelfde wagens, enige uitzondering tom's Washington en Dipsie's FIB Bufallo. maar vertel eens, heeft er iemand toevallig een Stanier? Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 (bewerkt) Wat is de beste muscle car Imponte Phoenix en/of vapid dominator Uhm.. nee De Bravado Gauntlet is sneller dan de Phoenix of de Dominator. Neenee, Ik deed eens een race (ik hou helemaal niet van die oude bakken) en nam de dominator gewoonweg omdat ie er snel uit zag. Ik won ook nog. Toen ik daarna keek naar de andere hadden zij allemaal een Gauntlet. En ik heb niet geslipstreamt. Zag er wel episch uit. Wat ik wel vind is dat die dominator een erg slechte vering heeft. Het lijkt wel een skippybal. En voelt erg zwaar aan. Verder heb ik laatst mijn voorlopige app gekocht (Weazel Plaza, van rockstar's geld). En in de 10 car garage staat: Pfister Comet Obey 9F cabrio Annis Elegy RH8 Schlyster Fusilade Blazer (quad) Grotti Carbonizzare - laatste aankoop BMX Bewerkt: 8 november 2013 door GTA5VehicleFreak Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 8 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Statistisch gezien is de Gauntlet het snelst. Klein vraagje, welke kleur zou mooi passen bij de Pfister Comet? Reageren
Hmmpff Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Wat is de beste muscle car Imponte Phoenix en/of vapid dominator Uhm.. nee De Bravado Gauntlet is sneller dan de Phoenix of de Dominator. oh ja die is er ook nog, maar Nee die zijn even snel, allemaal 8/10 qua snelheid volgens de site die ik hier voor me heb liggen (weet niet of het toegestaan is die hier neer te zetten?). Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 8 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Het gaat ook niet om Speed, maar om Acceleration / Traction. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Het gaat ook niet om Speed, maar om Acceleration / Traction. acceleration kun je upgraden, speed niet, dus speed is wel degelijk belangrijk.. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Statistisch gezien is de Gauntlet het snelst. Maar dat maakt hem nog niet de beste. Zoals je zelf al aangaf is tractie en acceleratie doorgaans belangrijker. Klein vraagje, welke kleur zou mooi passen bij de Pfister Comet? Persoonlijk vind ik 'n Pfister het mooist in de volgende kleuren. 1, Zwart 2, Geel 3, Rood 4, Wit 5, Zilver Reageren
.Sharingan Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 (bewerkt) Zie hier mijn volle garage Karin Sultan RS (S.I.P* & W.I.P**) Grotti Carbonizzare (S.I.P & W.I.P) Ubermacht Sentinel. Fully modded. Obey 9F Fully modded Vapid Sandking Albany Cavalcade Benefactor Schwartzer Vapid Dominator Pegassi Bati 801 Annis Elegy RH8 Beter kan ik binnenkort nog een 2 of 6 car garage erbij kopen, ergens in het noorden ofzo ^^ Edit: * Saving in Progress ** Work in Progress Bewerkt: 8 november 2013 door .Whoopdidoo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.