Dipsie8 Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Plaats in dit topic alle auto's die je bezit! Liefst ook met een foto. Ik trap af; -Obey 9F Cabrio (Nieuwste aankoop) -Benefactor Feltzer -Overflod Entity XF (x2, duplication bug) -Grotti Carbonizzare (x2, dupe bug) -Sentinel XS -Vapid Dominator -Elegy RH8 (Die gebruik ik om te free roamen bij random mensen) -Bati 801 Een aantal auto's die ik had heb ik ook weggedaan; -Invetero Coquette (Auto verdwijn bug) -Sandking SWB (Had geen plek meer) -Lampadati Felon GT (Danke, $9500 gevangen!) -Sultan (Geen plek meer). Pics: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
johanhummer Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 welk lvl ben je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Mijn lieve Obey Tailgater Niet echt goede foto, heb geen betere. Mijn auto vanaf het begin, heb verder nog geen garage. Maar als die er is, is de eerste auto die er komt de Karin Futo Geweldige auto, sinds 2008. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Ik bezit op dit moment: Adder (in het paars) Entity XF (in het rood) Z-Type (in het paars/roze) Sultan RS (in het blauw) Stinger GT (in donkerblauw) JB 700 (Crew color) Merryweather Jeep Cheetah (in het geel) Bati 801 Wat ik verkocht heb: Elegy Cognoscenti Weet niet hoe die heet in-game maar het is een Shelby Mustang Sherrif SUV (dit is de enige politie auto die je kunt tunen dmv een glitch) Ik heb geen recente foto maar dit was van een weekje terug: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 18 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 welk lvl ben je Ik ben level 47. Ik ben nu aan het sparen voor een Truffade Adder Of een Stinger GT. Of een Cheetah... Alledrie wil ik wel hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Ik bezit op dit moment: Adder (in het paars) Entity XF (in het rood) Z-Type (in het paars/roze) Sultan RS (in het blauw) Stinger GT (in donkerblauw) JB 700 (Crew color) Merryweather Jeep Cheetah (in het geel) Bati 801 Wat ik verkocht heb: Elegy Cognoscenti Weet niet hoe die heet in-game maar het is een Shelby Mustang Sherrif SUV (dit is de enige politie auto die je kunt tunen dmv een glitch) Ik heb geen recente foto maar dit was van een weekje terug: Money glitch much? Hoe kom jij aan 3+ miljoen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen een Adder wil. Gewoon omdat het de duurste is? Die auto heeft gewoon een super slechte wegligging. Momenteel heb ik staan: Dominator Felon GT Hotknife Elegy RH8 Crusader (gestolen uit Fort Zancudo, lekker 95k uitgespaard ) Sheriff SUV Sabre Turbo Rancher XL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochems Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 (bewerkt) Ik heb momenteel nog maar één auto, een gepimpte Buffalo (ik heb er o.a. nieuwe uitlaat, banden, VIP velgen, spoiler en 20% armor opgezet).. Ik ben aan het sparen voor een huis met een garage, als ik dat geld bij elkaar heb ga ik meer auto's verzamelen. Bewerkt: 18 oktober 2013 door Jochems Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Ik bezit op dit moment: Adder (in het paars) Entity XF (in het rood) Z-Type (in het paars/roze) Sultan RS (in het blauw) Stinger GT (in donkerblauw) JB 700 (Crew color) Merryweather Jeep Cheetah (in het geel) Bati 801 Wat ik verkocht heb: Elegy Cognoscenti Weet niet hoe die heet in-game maar het is een Shelby Mustang Sherrif SUV (dit is de enige politie auto die je kunt tunen dmv een glitch) Ik heb geen recente foto maar dit was van een weekje terug: Money glitch much? Hoe kom jij aan 3+ miljoen.. Voor de patch van vandaag kon je glitchen door je adder te verkopen, dat leverde mij 3 ton per minuut op, heb inmiddels 22 miljoen dollar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Voor de patch van vandaag kon je glitchen door je adder te verkopen, dat leverde mij 3 ton per minuut op, heb inmiddels 22 miljoen dollar Een patch om een glitch te verhelpen zorgt er voor dat er een nieuwe komt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 18 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Hij zegt dat hij dat VOOR de patch gedaan heeft ezra, dus wat bedoel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Hij zegt dat hij dat VOOR de patch gedaan heeft ezra, dus wat bedoel je? O, sorry... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Ik zit te twijfelen tussen een Coquette en een Grotti Carbonizzare. Welke zal ik aanschaffen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Ik heb zelf een Grotti in mijn garage staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
johanhummer Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 coquette is heel mooi , heb ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.