Jump to content

R* werkt aan nieuwe game in 'Beroemde franchise'

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Jaja! Het is er weer!

Grand Theft Auto-ontwikkelaar Rockstar werkt aan een nieuw deel in "een beroemde franchise".

Een senior graphics engineer van Rockstar New England meldt dit op zijn LinkedIn-pagina. Er wordt niet bijgezegd om welke franchise het precies gaat.

Welke serie kan het zijn? De games die het eerste bij ons te binnen schieten, zijn (natuurlijk) Grand Theft Auto, Red Dead Redemption, Max Payne en Bully. Grand Theft Auto 6 of downloadbare content voor GTA 5 zouden beiden een optie kunnen zijn nu GTA 5 verkrijgbaar is in de winkels. We zouden erg graag een vervolg op Red Dead Redemption zien op de nieuwe generatie spelcomputers, maar die game is wel gemaakt door Rockstar San Diego. Aan de andere kant werken studio's binnen Rockstar vaak samen.

Max Payne 4? Zou kunnen, Rockstar New England heeft het vorige deel gemaakt. Ook Bully is een optie, maar we vragen ons af of mensen echt op een vervolg zitten te wachten, hoe goed de eerste Bully ook was. Of zou Rockstar toch een vervolg op LA Noire willen maken? Het lijkt ons sterk, aangezien er maar zoveel is dat je met die setting kunt doen. Er zit dus niets anders op dan geduldig af te wachten tot we meer horen.

Bron (In spoiler)

Foto:

1382181601.jpg

Ik neem aan dat het een game voor de PS4 en XBOX ONE word.

Zelf hoop ik dat het een nieuwe Max Payne is of natuurlijk een nieuwe GTA. Ik denk zelf meer een nieuwe MP, aangezien het bedrijf dat MP maakte is gesloten vorig jaar.

Bewerkt: door Ezra24rct3
  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

5

• TekaLoca

4

• 3L1077

3

• PatrickBateman

2

Geplaatst:

Sja er staat alleen maar dat hij werkt aan de volgende versie van een beroemde titel. Dat kan dus gewoon de volgende GTA zijn.

Denk je dat ze daar stil zitten? Er wordt natuurlijk al lang door gewerkt aan update voor GTA: Online en mogelijke verdere titels.

Geplaatst:

Ik hoop vooral op een nieuwe Red Dead, een soort van vervolg op L.A. Noire (dit eigenlijk het meeste), of Agent.

Maar uiteindelijk is het best logisch dat ze 'aan een beroemde titel aan het werken zijn'...

Geplaatst:

Ik denk dat het een nieuwe red dead word, en ik denk niet dat een "bully 2" iets is waar ik op

sta te wachten.

Geplaatst:

Ik hoop op een nieuwe Red Dead, maar als ik het goed heb dan heeft R* New England daar niks mee te maken, dus dat zal het wel niet zijn.

Een nieuwe Bully is wel mogelijk, maar allemaal nogal vaag :puh:

Geplaatst:

Een nieuwe Man Hunt (Of hoe het dan mag heten :puh:) Maar ik hoop ook wel op meer info over Agent!

Geplaatst:

Ik hoop op GTA V PC.

Die komt sowieso.. Geduld..

Dat kun je niet zeker weten :/. Grappig om te zien hoe iedereen denkt dat gta v voor PC al lang al bekend is geworden :puh:.

OT:

En natuurlijk is midnight club ook een optie.

Of table tennis 2 :7

Geplaatst:

Ik hoop op GTA V PC.

Die komt sowieso.. Geduld..

Dat kun je niet zeker weten :/. Grappig om te zien hoe iedereen denkt dat gta v voor PC al lang al bekend is geworden :puh:

Je weet het dus nooit. Kijk, RDR werd aangekondigd voor de PC, en is gecanceld.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik hoop niet nu al GTA 6, lijkt mij ook echt heel sterk. Ik denk een nieuwe Red Dead Redemption, las al op andere websites dat R* er mee bezig was omdat zoveel mensen het spelen(en nog steeds) en er heel erg positief over waren. Persoonlijk hoop ik een nieuwe L.A. Noire, niet per se een vervolg maar een spel met het zelfde idee, jaren 40/50, misschien nu Washington of New York als setting?

Geplaatst:

Waarschijnlijk een red dead denk, hoop ik ook, was een mooi spel, en zal inderdaad wel uit komen, op ps 4 en xbox one.

Helaas heb ik daar voorlopig nog geen cash voor.

Geplaatst:

Ik denk dat ze nu bezig met deze dingen:

GTA 6-Ook de productie van GTA V begon gelijk na GTA IV, dus nu zullen ze er wel weer mee bezig zijn.

GTA Online- Extra dlc's!

Agent-Ik geloof dat ze er nu wel 4/5 jaar mee bezig zijn.

Aan Red Dead of Bully zullen ze nu ook wel bezig zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...