TekaLoca Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Je weet het dus nooit. Kijk, RDR werd aangekondigd voor de PC, en is gecanceld. Heb ik iets gemist? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2013 In 2010 is RDR aangekondigd voor de PS3, Xbox 360 en PC, maar is later alleen voor consoles gereleased. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Heb je een link hiervan? Ik heb dit, eerlijk waar, nog nooit eerder gezien. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2013 http://games.fok.nl/nieuws/467200/1/1/50/red-dead-redemption-niet-meer-voor-pc.html Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Je had het eerst over dat Rockstar dat zelf had aangekondigd.. Je bron komt niet van rockstargames.com Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Ik meen dat de PC versie nooit aangekondigd is, durf ik niet voor 100% zeker te zeggen. Alleen bronnen als Fokgames.nl zijn minder betrouwbaar dan bronnen als IGN.com etc. Beter is zelfs nog Rockstar Games. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Ik meen dat de PC versie nooit aangekondigd is, durf ik niet voor 100% zeker te zeggen. Alleen bronnen als Fokgames.nl zijn minder betrouwbaar dan bronnen als IGN.com etc. Beter is zelfs nog Rockstar Games. Klopt. De link van Ezra is overigens geen aankondiging, maar meer een berichtje om te zeggen van "Jongens, de game komt niet op PC, nu niet, nooit niet. Gedaan met speculeren nu.." Snapt u het, heer Ezra? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Het is eigenlijk ook wel een open deur he, bezig met een spel binnen de beroemde titel. Natuurlijk zijn ze daarmee bezig. Het kan van alles zijn; too soon to tell. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 De PC-versie wordt denk ik pas in 2014 aangekondigd. Rockstar wil dat iedereen voor kerst nog even GTA V scoort voor de PS3 en Xbox 360. Maar die aankondiging kan eigenlijk alles zijn. Een nieuwe L.A. Noire, Max Payne of zelfs nog een nieuwe GTA. Ben benieuwd. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 (bewerkt) L.A. Noire lijkt me (spijtiggenoeg) niet echt een mogelijkheid: één game noem ik geen (beroemde) franchise? Dan schieten er nog RDR en MP over, dat ze aan GTA werken is geen nieuws. Mijn vermoeden gaat uit naar Red Dead, MP hebben we vorig jaar gehad en RDR is zeker een mooie game om mee uit te pakken op de (nieuwe) current-gen. Maar, zoals Dutchy al zei, we weten nog niets. Bewerkt: 21 december 2013 door 3L1077 Reageren
NicolaB Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 (bewerkt) Ik heb eigenlijk zo zin in Bully 2... Misschien nog meer dan GTA 5 (op de pc) Bully was zo geniaal eh >.< Bewerkt: 22 december 2013 door NicolaB Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 Tsja, Bully is inderdaad ook wel een mogelijkheid. Ik heb de game spijtiggenoeg nog niet gespeeld. Reageren
PatrickBateman Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 Ik hoop het meest op een L.A. Noire al is die kans het kleinst, maar als goedmaker hoop ik een Red Dead Redemption (waarbij de kans groter is). Als ze de setting Amerikaanse burgeroorlog doen zou dat echt vet zijn. Er zijn nog weinig goede games in die setting. Verder is het een erg boeiende en interessante gebeurtenis waarbij je een hoop missies etc. kunt bij verzinnen of baseren op echte gevechten. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Het is dus sowieso AGENT, getuige dit plaatje op de Social Club website: http://socialclub.rockstargames.com/games Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Die afbeelding staat er al jaren. Dus de kans is wel groot dat er nog aan Agent gewerkt wordt, maar we wachten er nu al zo lang op dat we misschien nog enkele jaren langer mogen wachten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.