Qodec Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2013 Alles gaat perfect en het spel ziet er ook goed uit. Maar zodra ik wil weg rijden in de auto (in het begin van t spel) Zodra ik dan op "W" druk dan blijft het beeld 1 sec hangen. En dat doet die met elke toets.En als ik gewoon de w indruk en na die 1 seconden begint de auto te rijden, dan zijn de Graphics perfect. Het is puur alleen als ik elke keer weer opnieuw een toets indruk dan blijft het beeld 1 sec hangen. Spec laptop: MSI laptop intel core i7 2670QM NVIDIA Geforce GT 635M 2gb 8gb ram 750GB 7200rpm Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2013 Ik denk dat ik dit eerst aan je moet vragen. Hoe kom je aan GTA IV? Heb je hem gekocht via Steam, speel je hem op een CD'tje of heb je hem illegaal gedownload? Want als dat laatste het geval is mogen we je helaas niet helpen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2013 MostWantedKid, dit probleem wijst er niet op dat hij GTA IV illegaal heeft dus het is dan ook niet nodig om hem eerst te verplichten op die vraag te antwoorden. Ik ga er gewoon vanuit dat hij een legale versie heeft en probeer hem zo te helpen. Qodec, heb je de laatste patch al geïnstalleerd? Heb je deze fix al geprobeerd? Heb je het probleem ook als je je grafische instellingen lager zet? Reageren
Woody268 Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2013 Zijn je videokaart drivers up to date? Je kan deze hier vinden http://www.geforce.com/drivers, download de recentste WHQL driver (geen BETA driver). Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2013 Je kunt ook controleren of je de nieuwste patch hebt geïnstalleerd. Dat kan namelijk zorgen voor problemen. Reageren
Thomas17 Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 @Qodec wat heeft geholpen? Ik heb namelijk hetzelfde probleem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.