Jump to content

GTA 4 Problemen zodra ik een toets aanraak


Qodec

Recommended Posts

Alles gaat perfect en het spel ziet er ook goed uit. Maar zodra ik wil weg rijden in de auto (in het begin van t spel) Zodra ik dan op "W" druk dan blijft het beeld 1 sec hangen. En dat doet die met elke toets.En als ik gewoon de w indruk en na die 1 seconden begint de auto te rijden, dan zijn de Graphics perfect. Het is puur alleen als ik elke keer weer opnieuw een toets indruk dan blijft het beeld 1 sec hangen.

Spec laptop:

MSI laptop

intel core i7 2670QM

NVIDIA Geforce GT 635M 2gb

8gb ram

750GB 7200rpm

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik dit eerst aan je moet vragen. Hoe kom je aan GTA IV? Heb je hem gekocht via Steam, speel je hem op een CD'tje of heb je hem illegaal gedownload? Want als dat laatste het geval is mogen we je helaas niet helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

MostWantedKid, dit probleem wijst er niet op dat hij GTA IV illegaal heeft dus het is dan ook niet nodig om hem eerst te verplichten op die vraag te antwoorden. Ik ga er gewoon vanuit dat hij een legale versie heeft en probeer hem zo te helpen.

Qodec, heb je de laatste patch al geïnstalleerd? Heb je deze fix al geprobeerd? Heb je het probleem ook als je je grafische instellingen lager zet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...