desdo Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Heey Mensen, Ik had een vraagje ik weet niet zo goed welke auto ik moet kopen ik twijfel tussen deze 3: Grotti Carbonizzare , Invetero Coquette of de Obey 9F. Welke is de beste keuze? Greetz Desley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Ligt eraan wat ke fijn vind. De ene is wat sneller. De andere stuurt beter. Ik zou ze op singleplayer even testen als ik jou was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
desdo Geplaatst: 20 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Ik ga hem toch nog pimpen dus welke is beter dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 (bewerkt) Ik vind de Coquette persoonlijk het beste van de laatste twee. Die stuurt veel fijner en gaat volgens mij ook sneller dan de 9F. Hij accelereert ook wat sneller. Een vergelijking met de Carbonizzare durf ik echter niet te doen, omdat ik die auto vrijwel nooit gebruikt heb. Bewerkt: 20 oktober 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Ik vind de Carbonizzare ook wel een fijne auto. Ik zou de mooiste van die 2 kiezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Ik vind de Carbonizzare ook wel een fijne auto. Ik zou de mooiste van die 2 kiezen Het is wel leuk als je een mooie auto hebt, maar je wilt ook snel en fijn kunnen rijden, niet? In dat geval zou ik voor een auto kiezen die je zodanig kunt tunen dat hij er zo mooi mogelijk uitziet én snel en fijn rijdt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Ik zou de Coquette kiezen. Rijdt vrij gelijkaardig aan de Carbonizzare, valt ook nog degelijk te tunen (hoewel ik niet weet in hoeverre dat gaat bij de 9F en de Carbonizzare) en het is ook gewoon mijn voertuig van keuze. Zelf vind ik de 9F wel wat vaster op de weg, maar de Coquette past perfect bij hoe ik rij, dus ik zou die kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Ik heb z'n Carbonizzare. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Ik heb z'n Carbonizzare. Hij wilt niet weten dat jij een Carbonizzare hebt, hij wil graag weten welke van de 3 de beste keus is. De 9F is de goedkoopste en kwa snelheid nummer 2 in het lijstje van waar jij uit wilt kiezen. De Coquette is het snelste van de drie maar de motor van de Coquette wil de achter aandrijfas nog wel eens overpoweren, tenzij je van driften houdt. De Carbonizzare vind ik weggegooid geld, rijd niet zo heel fijn en is bovendien het traagst van de drie. Misschien helpt dit je iets verder. Ligt er trouwens ook aan of je van Amerikaans of Europees houdt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Ik heb zelf een Carbonnizare, Coquette en Obey 9F. En mijn eerste keus als ik kies, is toch echt de 9F. Als die volledig gemod is, is 'ie niet te verslaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 de obey 9f natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Ik heb zelf alleen ervaring met de coquette en de carbonnizare. Mijzelf ligt de coquette toch wat beter. Ookal heb ik zelf het liefst de feltzer maar die vraag je niet. Maar mijn advies is coquette Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Voor customization is de Coquette by far de beste keuze. Je kan veel aanpassen en hij heeft een secondary kleur. Qua rijgedrag ligt het allemaal (zonder upgrades) vrij gelijk, dat is meer een persoonlijke mening. 9F en Carbonizarre hebben een iets hogere topspeed, maar dat verschil is niet merkbaar. Ik rij in races genoeg mensen eruit met m'n Coquette. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
desdo Geplaatst: 21 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 De Feltzer komt toch niet echt qua top snelheid enz. in de buurt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Nee, De Feltzer heeft een veel lagere topsnelheid.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.