Jump to content

Auto Keuze


desdo

Recommended Posts

Ik vind de Coquette persoonlijk het beste van de laatste twee. Die stuurt veel fijner en gaat volgens mij ook sneller dan de 9F. Hij accelereert ook wat sneller. Een vergelijking met de Carbonizzare durf ik echter niet te doen, omdat ik die auto vrijwel nooit gebruikt heb. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Carbonizzare ook wel een fijne auto. Ik zou de mooiste van die 2 kiezen

Het is wel leuk als je een mooie auto hebt, maar je wilt ook snel en fijn kunnen rijden, niet? In dat geval zou ik voor een auto kiezen die je zodanig kunt tunen dat hij er zo mooi mogelijk uitziet én snel en fijn rijdt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de Coquette kiezen. Rijdt vrij gelijkaardig aan de Carbonizzare, valt ook nog degelijk te tunen (hoewel ik niet weet in hoeverre dat gaat bij de 9F en de Carbonizzare) en het is ook gewoon mijn voertuig van keuze. Zelf vind ik de 9F wel wat vaster op de weg, maar de Coquette past perfect bij hoe ik rij, dus ik zou die kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb z'n Carbonizzare.

Hij wilt niet weten dat jij een Carbonizzare hebt, hij wil graag weten welke van de 3 de beste keus is.

De 9F is de goedkoopste en kwa snelheid nummer 2 in het lijstje van waar jij uit wilt kiezen.

De Coquette is het snelste van de drie maar de motor van de Coquette wil de achter aandrijfas nog wel eens overpoweren, tenzij je van driften houdt.

De Carbonizzare vind ik weggegooid geld, rijd niet zo heel fijn en is bovendien het traagst van de drie.

Misschien helpt dit je iets verder. Ligt er trouwens ook aan of je van Amerikaans of Europees houdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor customization is de Coquette by far de beste keuze. Je kan veel aanpassen en hij heeft een secondary kleur. Qua rijgedrag ligt het allemaal (zonder upgrades) vrij gelijk, dat is meer een persoonlijke mening. 9F en Carbonizarre hebben een iets hogere topspeed, maar dat verschil is niet merkbaar. Ik rij in races genoeg mensen eruit met m'n Coquette.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...