Jump to content

GTA SA meer gedetailleerde "alles"?


llllllllll

Recommended Posts

Hallo

Ik zoek een mod voor gta san andreas die als het ware CJ(en andere peds) auto's gebouwen, wegen, bomen etc. meer gedetailleerd maken. Hierbij bedoel ik dat de wegen bijvoorbeeld niet lijken op één polygon, maar dat alles wat "ronder is en minder vierkant":puh:

Als deze mod (of een soortgelijke mod) bestaat graag even een link :-)

Owja, ik heb google al afgezocht :puh:

De mods die ik nu gebruik zijn:

Enb. Series 0.75c met iets lagere settings

Overdose Effects v1.5

M.V.G llllllllll ;-)

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt een andere engine. Je kunt eens gaan zoeken naar de gta san andreas rage engine mod.

Dan draait gta sa op de engine van gta iv.

Ik weet dat die mod bestaat, maar daar heb je GTA IV voor de pc nodig, en die heb ik niet... en al zou ik gta iv voor de pc hebben draait ie gewoon *** :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een texture mod kan natuurlijk nooit wat veranderen aan de polygonen. Ik vrees dat SA grotendeels gelimiteerd is en dat daardoor deze modificatie niet bestaat. Uiteraard kan je kijken naar een total conversion modificatie, maar ook zij zijn gebonden aan bepaalde limieten.

Er zijn wel een aantal modificaties die het spel realistischer of mooier maken, zoals ENB Series of een aantal "high quality mods", maar ik vermoed dat er geen modifcatie bestaat die alles meer gedetailleerd maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Of GTA SA limieten heeft voor het aantal polygonen weet ik niet maar mijn automod waar ik nog aan bezig ben bevat 847K polygonen,

en dat alleen al zonder de schademodellen. De limieten ligt wel aan je videokaart want mijn videokaart kan/maximaal

tot 4,8 miljoen polygonen aan. En dat is alleen op een 5 jaar oude GPU, nVidia GT9600M

En de hoofdvraag, ja, er bestaat een modificatie mod waar GTA SA niet meer van die hoekige polygonen hebben, maar echt mooi rond en gedetailleerd.

Ik zag het op een Russische website, het is nog wel in betafase of zo maar in ieder geval nog niet bescjikbaar voor download.

Je zult helaas nog wel geduld moeten en of de devs dat mod ook echt uitbrengt.

De gedetailleerde GTA SA bevat niet alleen mooie ronden hoeken maar heeft ook hoge resolutie textures.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...