Slimm Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Op internet heb ik gelezen dat hij niet stopt, dat heeft hij zelf bevestigd op een concert. Hier het artikel (tje): Eminem basically said it was bullshit last night at the concert. In short, he did a skit about how he likes to read articles and brought up how he read how he was "retiring". He then said that the article next to his was "the moon to blow up today" or something along those lines. He then said "i'm retiring?" and mooned the crowd. He then said if he did retire, he'd come back as rainman and that's how he went into the next song. so there u go. Bron: Trshady.com Als ik op forums kijk zie ik ook staan dat MTV ook heeft gezegd dat het allemaal nep is. Bewerkt: 19 juli 2005 door Slimm Reageren
.Levi. Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Weet je eigenlijk dacht ik aan de ene kant ook zoiets. Heeft Em het zelf gezegt dan, nee. Hij heeft succes en dat blijft voorlopig zo. Dus waarschijnlijk ook meer concerts! Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Ik geloof ook eigenlijk niets van iemand tot hijzelf het zegt en Eminem hoeveel fans heeft hij niet dan moet hij ze allemaal kwetsen. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) Het is allemaal echt! Hij gaat echt stoppen... Proof van D12 heeft al gezegd dat Em stopt.... Zo stond het in het Eindhoven's Dagblad tenminste En hij kwetst zijn fans eigenlijk niet, want als producer blijf je toch tracks uitbrengen, kijk naar Dre, die brengt ook nog liedjes uit... Hij zei ook: Ik ben aan het hoogtepunt van mijn carrieré gekomen, en daarom is het tijd om te stoppen (zoiets zei die) *EDIT: Dit is niet waar! Heb ik gelezen op Juize.fm Kijk in m'n nieuwe topic voor meer nieuws! Topic, Eminem Stopt Niet! Bewerkt: 22 juli 2005 door DaddyPimp Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 Ja ik heb een interview gezien met hem hij gaat nog enkele albums maken en dan stopt hij en gaat hij werken als producer voor albums. Reageren
andyman Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 Nou, ik heb weer op de radio gehoord dat Emin3M Zou stoppen omdat hij nu alles had bereikt : platenmaatschppij, succesvolle rapper, acteur etc. Maar ik hoop het eigenlijk niet want hij maakt opzich leuke muziek, en tja... het is gewoon een top rapper. Reageren
Barcelona Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Geplaatst: 26 juli 2005 jammer ik vond zijn muziek geweldig en ik vond zijn muziek veel beter dan bijvoorbeeld 50 cent. en eminem en sommige liedjes sprak hij echt vanuit zijn hart. Reageren
k0s-187 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 jullie denken veel te weten maar jullie zijn dom:S ga eerst goed lezennnnnn... dat hebben ze gezegt maar die shit is OLDDDDDDDDDDDD VUW Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 jullie denken veel te weten maar jullie zijn dom:Sga eerst goed lezennnnnn... dat hebben ze gezegt maar die shit is OLDDDDDDDDDDDD VUW Euhm? Als je eerst is begint met normaal ABN te praten.. en je hoeft niet iedereen af te zeiken.. als je goed keek, was dit topic al best oud Reageren
Trax Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 dat hebben ze gezegt maar die shit is OLDDDDDDDDDDDD VUW Goh, dat is inderdaad te lezen aan de datum .. Meneer denkt slim te zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.