Jump to content

duurste auto om te verkopen


fizzzzle87

Recommended Posts

Na even Googelen heb ik dit lijstje gevonden. Zo te zien brengt de Pegassi Monroe het meest op met $49,000. Let wel op, want onderaan staan nog auto's met vraagtekens erachter, dus het lijstje kan nog veranderd worden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De Monroe moet je wel eerst kopen om te kunnen verkopen...

Op de straat zijn er een aantal goeie wagens om te verkopen:

  • Lampadi Felon GT | $ 9 500,00
  • Lampadati Felon | $ 9 000,00
  • Gallivanter Baller | $ 9 000,00
  • Obey Rocoto | $ 8 500,00
  • Ocelot F620 | $ 8 000,00

De eerste drie van dit lijstje zie je relatief veel rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Die pegassi monroe zal niet gaan denk ik aangezien ik mn bentley model ook niet kan verkopen die zou standaard 18.500 op moeten brengen

Je kan auto's tot 50.000 dollar verkopen, als 't goed is haha. ;)

Bewerkt: door Jochems
Link to comment
Delen op andere websites

Nouja het vreemde is, dat zegt hij bij LSC inderdaad. Maar ik heb die BMW model cabrio die zou volgens de website 60 000 waard zijn die kanik gewoon verkopen voor 6000 of 6500 dan is hij gewoon standaard. Als ik dezelfde auto koop via internet kan ik hem weer niet verkopen bij LSC.

Maar ik ben op zoek naar de duurste auto die ik dan ergens kan stelen en verkopen bij LSC.

Het hogere segment modelen als de R8, bentley enzo hebben allemaal een tracker dus die zijn niet te verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

De aankoopprijs is nooit gelijk aan de verkoopprijs. Die duurdere klasse wagens kun je niet verkopen, die nemen ze niet aan. Vreemd genoeg kun je zelfs niet eigen wagens boven de 50.000 verkopen.

Kijk naar mijn vorige post, dat zijn de meest waardevolle wagen die je op de straat kunt vinden.

Off-topic: De BMW cabrio ingame kopen? De GTA-variant, de Sentinel, kun je niet ingame kopen. Verkeerde model in gedachten?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

__________________________________________________________________________________________________________________

Jochems

Geplaatst: 23 oktober 2013 - 12:39

snapback.png

fizzzzle87 zei op 23 oktober 2013 - 09:43 :

Die pegassi monroe zal niet gaan denk ik aangezien ik mn bentley model ook niet kan verkopen die zou standaard 18.500 op moeten brengen

Je kan auto's tot 50.000 dollar verkopen, als 't goed is haha.
;)

_____________________________________________________________________________________________________________

je kan alle auto die onder de 50.000 zijn verkopen je kan ze ook pimpen bijv. ik heb een full sandking XL upgraded hij kost om te kopen 45.000 en ik kan verkopen voor 94.568

alle auto onder 50.000 kan je verkopen of tenminsten in de los santos custom doen.
Bewerkt: door NLdurch
Link to comment
Delen op andere websites

Die prijs van $50.000,- klopt iig niet. Zoals Fizzzzle87 ook al aangeeft, kun de Ubermacht Zion Convertible a $60.000,- ook gewoon verkopen en ik denk dan ook dat dat tevens de duurste auto is waarmee dat kan. Overigens geld die maximum nieuwprijs alleen bij gestolen auto's. Eerlijk gekochte auto's kun je ten allen tijden verkopen, ongeacht hun nieuwprijs, tenzij je in de laatste 48 in-game uren al 'n andere auto verkocht hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Die prijs van $50.000,- klopt iig niet. Zoals Fizzzzle87 ook al aangeeft, kun de Ubermacht Zion Convertible a $60.000,- ook gewoon verkopen en ik denk dan ook dat dat tevens de duurste auto is waarmee dat kan. Overigens geld die maximum nieuwprijs alleen bij gestolen auto's. Eerlijk gekochte auto's kun je ten allen tijden verkopen, ongeacht hun nieuwprijs, tenzij je in de laatste 48 in-game uren al 'n andere auto verkocht hebt.

Gallivanter Baller kan je gewoon verkopen.

Nieuwprijs= 90.000$

Felon zelfde verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Koop in ieder geval nooit een Benefactor Schwartzer online! Deze heb ik in het begin online gekocht voor $80.000 aangezien ik toen nog niet wist dat je deze ook op straat kunt vinden. Nu is deze auto nog maar max. $10.000 waard, ongeacht de aangekochte accessoires. Kapitaalvernietiging....zeg maar :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...