Jump to content

duurste auto om te verkopen


fizzzzle87

Recommended Posts

Vreemd. Ik krijg tegenwoordig voor iedere auto, gekocht of gestolen, juist steeds meer terug naarmate ik meer upgrades heb toegevoegd. Zo heb ik laatst m'n volledig getunede Sabre Turbo voor meer dan $50.000,- verkocht, en m'n Sentinel XS voor ruim 'n ton. Beide auto's zijn niet te koop.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt de helft van je modificaties terug.

Dacht ik ook.

Bij standaard voertuigen is het naar mijn weten maximaal $10.000,- voor 'n gestolen, en 60% vd nieuwwaarde bij 'n eerlijk gekochte.

Daarbovenop komt dan nog 'n groot deel (blijkbaar 50%) van alle toegevoegde upgrades.

Kan dus flink oplopen, al blijft het geld weggooien als je geld in upgrades steekt en vervolgens het voertuig verkoopt.

Daar weet ik helaas alles van. :$

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt de helft van je modificaties terug.
Dacht ik ook. Bij standaard voertuigen is het naar mijn weten maximaal $10.000,- voor 'n gestolen, en 60% vd nieuwwaarde bij 'n eerlijk gekochte. Daarbovenop komt dan nog 'n groot deel (blijkbaar 50%) van alle toegevoegde upgrades. Kan dus flink oplopen, al blijft het geld weggooien als je geld in upgrades steekt en vervolgens het voertuig verkoopt. Daar weet ik helaas alles van. :$

Dat klopt ook, alleen bij de Benefactor Schwartzer (wellicht ook andere zoals de Ubermacht Zion) heb ik het probleem dat deze nog maar $10.000 waard is terwijl ik die in het begin voor $80.000 (excl. de nu inmiddels aangebrachte accessoires) gekocht heb.Deze Benefactor Schwartzer - die ook op straat te vinden is en je zonder problemen in je garage kan stallen - is dus ook te koop bij Southernsanandreassuperautos.com

Persoonlijk denk ik dat dit komt omdat de game code die aan deze auto hangt voor zowel die je op straat kunt vinden als die je op de website kunt kopen hetzelfde zijn. Bij LSC zien ze dus niet het verschil waardoor beide auto's voor max. $ 10.000 verkocht kunnen worden. Dit zal dus ongetwijfeld ook zo zijn bij de Ubermacht Zion. Ook deze auto is op straat te vinden, in je garage te stallen en op de website te koop voor $60.000.Anders zou je dus voor een flinke prijs steeds de Zion (of de Benefactor Schwartzer zoals in mijn geval) bij LSC kunnen verkopen terwijl je hem van de straat hebt geplukt.

De laatste dagen niet online kunnen spelen en is dit wellicht met de laatste patch verholpen en kan ik de "online" Schwartzer versie nu wel voor een "marktconforme" prijs verkopen.

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Euhm, je Schwartzer is zijn Insurance verloren door een glitch, vriend. Als dat gebeurd registreert het spel je Schwartzer niet meer als gekocht maar gewoon als "van de straat"

Oh en na de laatste patch krijg je gewoon weer terug wat je in je voertuig hebt gestopt (geen bullshit 10.000$ meer)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is dan mooi balen...indien ik niet "marktconform" voor mijn Schwartzer terug krijg. Ik koop dan ook nooit meer wagens van Southernsanandreassuperautos.com Vanmiddag heb ik hopelijk weer wat tijd om online te komen en zal ik het eens testen.

< edit >

Eind van de middag gekeken wat die auto nu waard is bij LSC. Hij is nu incl. alle accessoires +/- $ 65.000 waard. Dus aan mijn auto hangt nu een " straat versie " code...ships

</edit>

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik voorop stellen dat ik deze auto niet dmv een glitch heb verkregen maar gewoon netjes heb afgerekend

Zou het dan kunnen komen omdat ik deze auto heb besteld op het moment dat ik voor de deur van LSC stond en de auto gelijk daar door mijn mechanic heb laten bezorgen? De auto heb ik vervolgens gelijk LSC ingereden om te laten voorzien van een ander kleurtje en accessoires. Hij heeft dus niet - als het goed is - de binnenkant van mijn garage gezien.

En anders weet ik het ook niet meer, vind ik het prima en neem ik het verlies maar voor lief...hem verkopen doe ik op dit moment toch niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra je hem besteld, wordt deze in je garage afgeleverd. Je mechanic brengt hem vanuit de garage naar jou, dus dat zou de reden niet mogen zijn. Waarschijnlijker is je eerdere gedachte dat R* vergeten is aparte codes toe te voegen aan gekochte of gestolen wagens van dat, of meerdere, type(s).

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je je Schwartzer een keer opgeroepen via de "Request Personal Vehicle" optie in het snel menu?

Hierbij was een bekende bug namelijk dat als je auto's oproept via dat snelmenu (of hoe het ook mag heten) ze dan hun insurance wel eens konden verliezen.

Je kan het beste je auto's gewoon uit je garage ophalen of gewoon je mechanic zelf bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zou goed kunnen...ik ben een persoontje die het leuk vind om alle opties e.d. in de game te gebruiken/onderzoeken... dus ook die optie heb ik met regelmaat gebruikt.

Of ik dit ook met deze auto gedaan heb weet ik niet meer zeker. Is al weer een tijdje geleden. Wel zeker is - zoals eerder vermeld - dat ik (bijna) al mijn auto's naar LSC laat komen om te tunen. Maar het zou zomaar zo kunnen zijn... Verder geen issue.. was anders geweest als het een auto was geweest van een paar ton.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...