LionOfHolland Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Geplaatst: 20 april 2014 Met het uit een sessie gekicked worden gaat het bij mij met name om het feit dat je gekickt wordt tijdens de opstartperiode van een job, bijvoorbeeld een racemissie. Gekickt worden uit een open lobby heb ik nog niet meegemaakt. Dit gebeurd gewoon meestal als mensen de missie niet op "closed" zetten en alleen met vrienden willen gamen, dan kom je erin en wrodt je gekickd Reageren
UberBug Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Geplaatst: 20 april 2014 Meestal! Het gebeurd echter ook om andere redenen, o.a. omdat ze denken dat je een hele goede racer bent vanwege je (hoge) rank. Dit verneem je indien je de chat functie voor iedereen aan hebt staan. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Geplaatst: 20 april 2014 Ik ben wel van mening, mochten mensen je kicken omdat ze liever met hun eigen crew online zijn, dat ze dan gewoon een crew only sessie moeten gaan aanmaken. Anders is het zinloos kicken en daar zitten niet veel spelers op te wachten Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Helemaal mee eens, maar maak dat die gasten maar eens wijs. Reageren
Votair Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Ik word redelijk vaak gekickt als ik een random DM join Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Ben heel soms gekickt, maar niet super veel. Reageren
mert17 Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 ik ben 1 keer gekikt en dat was door sabientje Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 ik ben 1 keer gekikt en dat was door sabientje Er stond duidelijk dat je je aan de regels moest houden. Reageren
Nitivity Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Pfffff, zovaak...ben gestopt met bijhouden. Vooral mensen aanvallen met buzzard wekt irritatie op. Vooral als je steeds dezelfde persoon pakt! Vind persoonlijk heel die kick functie niks. Wat willen ze dan? dat we hand in hand naar de stripclub gaan? De game draait om dingen kapot maken/jatten ...you name it. Maja, dan wordt je gekicked omdat ze "butthurt" zijn. Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Ik denk eigenlijk nooit? Misschien één keer omdat mensen met een gesloten groep wilden racen, vermoed ik. Reageren
Niked Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Geplaatst: 26 april 2014 meestal als ik een tank heb bestelt bij pegasus en anders omdat ik met een vliegtuig tegen hun vliegtuig ben gevlogen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.