Jump to content

Geld


Lorenzo572

Recommended Posts

Rockstar wil het zo echt mogelijk laten lijken dus zijn aan ziekenhuisbezoeken kosten verbonden. Het kost namelijk geld om je te laten 'behandelen'. Eerst kostte dit $2000, maar ik dacht dat dit na de laatste update verminderd was tot $500. Er gaat dus niet zo heel veel van je rekening af. Je hebt eigenlijk zat geld om te sparen, want iedere keer als je een job doet krijg je wel een paar duizend dollar. Zoek maar eens hier op het forum naar mogelijkheden om snel geld te verdienen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar wil het zo echt mogelijk laten lijken dus zijn aan ziekenhuisbezoeken kosten verbonden. Het kost namelijk geld om je te laten 'behandelen'. Eerst kostte dit $2000, maar ik dacht dat dit na de laatste update verminderd was tot $500. Er gaat dus niet zo heel veel van je rekening af. Je hebt eigenlijk zat geld om te sparen, want iedere keer als je een job doet krijg je wel een paar duizend dollar. Zoek maar eens hier op het forum naar mogelijkheden om snel geld te verdienen. :)

Bedankt, hier heb ik wat aan.

Ik ben al een beetje aan het zoeken voor manieren om snel geld te verdienen, maar nog niet echt wat gevonden.

Moet ook nog even een manier vinden om snel te levelen :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar wil het zo echt mogelijk laten lijken dus zijn aan ziekenhuisbezoeken kosten verbonden. Het kost namelijk geld om je te laten 'behandelen'. Eerst kostte dit $2000, maar ik dacht dat dit na de laatste update verminderd was tot $500. Er gaat dus niet zo heel veel van je rekening af. Je hebt eigenlijk zat geld om te sparen, want iedere keer als je een job doet krijg je wel een paar duizend dollar. Zoek maar eens hier op het forum naar mogelijkheden om snel geld te verdienen. :)

De 500$ aan ziektekosten moet je alleen betalen als je in free-roam dood gaat. Als je in bijvoorbeeld een Deathmatch 10x doodgaat, raak je niks kwijt.

Dus, je wint een keer een race voor 12k en dan kun je 24x dood gaan in free roam :)

Sparen lukt dus prima

Link to comment
Delen op andere websites

ik ook niet. Ik kan het goed gebruiken want het duurt een eeuwigheid om een beetje geld te krijgen. Kan ik eindelijk een huis kopen...

Racen levert zo een paar duizend dollar op.

Ben nu al zo'n week aan het sparen voor de Shamal en ben al bijna klaar.($157K nog nodig)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt snel geld wilt verdienen dan moet je missies gaan spelen met iemand die al rond de level 80 zit. Dat doe ik tegenwoordig en hij krijgt steeds missies waarbij je aan het einde rond de 4000RP krijgt en tussen de 10 en 25K aan geld. Erg lucratief dus en je levelt er ook nog eens een stuk sneller door. Persoonlijk ben ik wel aardig handig in parachutespringen en als je dat keer op keer wint is het dus ook al interessant om er een volledige bet van $2500 op in te zetten. Wanneer je dan eerste word krijg je rond de 4K aan geld en nog eens een bonus van 1K omdat je een weddenschap van $2500 bent aangegaan. Er zijn manieren zat alleen je moet voor jezelf even uit zien te vinden wat jij makkelijk vind en wat er mogelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...