Jump to content

[10JR] SA Mysterie - Ronde 3


Dutchy3010

Recommended Posts

post-131689-0-88521400-1383424913_thumb.png

Serieus, ik en Foreigner postten die eerste op hetzelfde moment... toen ik eindelijk bij de Jetty Lounge was was de rest al zo'n beetje geninja'd, dus ik verdien mijn vierde plek... anyway, goed gedaan allemaal, en gefeliciteerd Foreigner! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd met de overwinning Foreigner97! :tu:

Spacy, ik zie bij jou echt compleet andere afbeeldingen in dit topic dan gevonden locaties... wel forum-gerelateerde afbeeldingen, maar toch. Zit je met je bijlagen te klooien? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd, Foreigner. Mooi om een gang genoot te zien winnen. Aan de anderen: bedankt om het hem nog wat moeilijk te maken.

Goede organisatie ook (ondanks dat ze de contest wat uit het oog waren verloren). Spijtig dat ik niet kon meedoen aan deze contest.

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd met de overwinning Foreigner97! :tu:

Spacy, ik zie bij jou echt compleet andere afbeeldingen in dit topic dan gevonden locaties... wel forum-gerelateerde afbeeldingen, maar toch. Zit je met je bijlagen te klooien? :puh:

Oh nee hoor. Maar bij object 10 dacht ik dat die 'ramp' misschien sloeg op de finaleronde van deze contest, aangezien ik er vrij kansloos was. Het was het proberen waard.

En Vadertje Tijd wilde ik uit mijn vriendenlijst verwijderen. Omdat Foreigner en ik op exact hetzelfde moment die eerste screen hadden gepost; dat Vadertje Tijd moest twijfelen welke hij eerst door de space time continuum universum dinges zou laten gaan, en toen gooide hij maar een muntje op denk ik. Maar goed, die ouwe knar deed ook gewoon zijn werk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...