Jump to content

Slaat online niets op


JelleBoom

Recommended Posts

Goedenmiddag, ik heb een vraagje. Iedere keer als ik GTA online ga spelen begint het al met dat de servers niet beschikbaar zijn en dat "saving wil be disabled". Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Iedere keer als ik een beetje geranked ben kan ik weer op 1 beginnen wanneer ik afsluit en weer opstart. BVD

Link to comment
Delen op andere websites

Als je al even had rondgekeken had je gezien dat er boven aan bij het GTA: Online subforum een topic staat met daarin een uitleg die misschien kan helpen in jou geval. Deze is hier te lezen. Wat ook word aangeraden is dat wanneer je stopt nog even switched naar een single-player personage. Zo weet je haast zeker dat je vooruitgang is opgeslagen naar de Rockstar Cloud servers.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor Kenny, dat helpt bij hem niet, aangezien hij dit er al neerzet:

Goedenmiddag, ik heb een vraagje. Iedere keer als ik GTA online ga spelen begint het al met dat de servers niet beschikbaar zijn en dat "saving wil be disabled".

Hij weet dus van te voren dat er niks opgeslagen gaat worden

Probeer je DNS instellingen maar eens te veranderen. Misschien dat dat helpt, maar ook dat staat al op het forum vermeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor Kenny, dat helpt bij hem niet, aangezien hij dit er al neerzet:

Goedenmiddag, ik heb een vraagje. Iedere keer als ik GTA online ga spelen begint het al met dat de servers niet beschikbaar zijn en dat "saving wil be disabled".

Hij weet dus van te voren dat er niks opgeslagen gaat worden

Probeer je DNS instellingen maar eens te veranderen. Misschien dat dat helpt, maar ook dat staat al op het forum vermeld.

Ik gaf hem twee mogelijkheden. Precies de mogenlijkheden die de bovenste twee reacties ook geven. Geef er zelfs nog een link bij met uitleg over hoe je je DNS settings aanpast dus wat jij nu doet is irrelevant.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar je PS3 Netwerkinstellingen -> Dan instellingen, dan doorgaan tot er DNS staat, die moet je handmatig instellen, zet dan bij de eerste 8.8.8.8 en bij de 2e 8.8.2.2 , dit zal je helpen , trouwens bij xbox moet je ook je dns naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...